Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:02:19 GMT

شهرداری سیرجان-امان کلاب؛فینال فوتبال زنان غرب!

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۶۵۵۳

شهرداری سیرجان-امان کلاب؛فینال فوتبال زنان غرب!

ساعتی دیگر مسابقه فینال دومین دوره آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" لحظاتی پیش تیم فوتبال زنان بنیادکار ازبکستان شکستی 3-1 را مقابل گوکولام هند متحمل شد تا دو تیم در شرایطی مشابه و با کسب یک پیروزی و دو شکست به کار در دومین دوره آزمایشی رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال زنان پایان دهند؛ بنیادکار که در صورتی در مسابقه امشب، شانس قهرمانی داشت، با شکست مقابل حریف هندی به قعر جدول صعود کرد و با تفاضل ضعیف‌تر نسبت به گوکولام به عنوان چهارمی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا مهم‌ترین مسابقه این تورنمنت از ساعت 20:30 آغاز خواهد شد؛ تقابل شهرداری سیرجان و امان کلاب اردن برای کسب عنوان قهرمانی. شهرداری سیرجان دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و تساوی مقابل امان کلاب هم این تیم را قهرمان تورنمنت خواهد کرد اما اردنی‌ها به دنبال آن هستند تا در خانه شهرداری را شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.

 

قرار بود بعد از برگزاری نخستین دوره آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا با حضور تیم‌هایی از کره جنوبی، ژاپن، چین و استرالیا به عنوان چهار تیم برتر قاره، در دومین دوره مسابقات تیم‌های منطقه غرب هم مورد آزمایش قرار بگیرند و تجربه حضور در تورنمنتی آسیایی را به دست آورند.

 

برنامه‌ریزی AFC بر این بود تا تیم‌های برتر منطقه غرب در کنار تیم‌های سطح دوم منطقه شرق از کشورهای تایلند، ویتنام، میانمار و چین‌تایپه در دومین دوره آزمایشی شرکت کنند و در مرحله نیمه نهایی شاهد برخورد نمایندگان غرب و شرق باشیم؛ اما به دلیل شرایط پاندمی کرونا، تیم‌های شرقی انصراف دادند تا تنها 4 تیم برتر منطقه غرب (شهرداری سیرجان، بنیادکار ازبکستان، گوکولام کرالا هند و امان کلاب اردن) در این مسابقات شرکت کنند.

 

با این وصف، AFC در آیین‌نامه اجرایی دومین دوره آزمایشی جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا عبارت «منطقه غرب» را گنجانده تا برنده امشب در مصاف تیم‌های فوتبال زنان شهرداری سیرجان و امان کلاب اردن، عنوان قهرمانی غرب آسیا را به دست آورند.

 

این مسئله بسیار مهم، روی جام قهرمانی این تورنمنت هم نقش بسته و در زمان رونمایی از جام رقابت‌ها هم مشخص شد که تورنمنت برگزار شده، تورنمنت جام باشگاه‌های فوتبال زنان غرب آسیا بوده است.

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان جام باشگاه های فوتبال زنان شهرداری سیرجان امان کلاب منطقه غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم داوری از ایران دیدار فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا را قضاوت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقه فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه_ چهاردهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در دوحه قطر برگزار می‌شود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 749700

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو