Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با مشخص شدن هویت شهید گمنام در بیرم لارستان مادر شهید پس از ۳۳ سال به دیدار فرزند شهیدش می‌آید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، هویت شهید گمنام در بیرم لارستان پس از 33 سال مشخص شده و مادر شهید پس از سال‌ها انتظار به دیدار فرزند شهیدش می‌‌آید.

عباس عبدل‌پور عضو شورای شهر بیرم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره این برنامه که روز دوشنبه بعد از ظهر برگزار می‌شود اظهار داشت: سال 93 دو شهید گمنام در تپه نورالشهدای بیرم لارستان تشییع و دفن شدند که در 10 روز گذشته هویت یکی از شهدا مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکمیل شناسنامه فرهنگی شهدای لرستان/ 104 شهید گمنام استان دفن شده‌اندبرگزاری یادواره 400 شهید "ایل خزل" با تشیع پیکر 2 شهید گمنام برگزار شد + فیلمهویت 9 شهید گمنام سال‌ها پس از تدفین شناسایی شد

وی گفت: این شهید گمنام 22 ساله که در تک مجنون به شهادت رسیده است، رحیم غلامزاده اهل شهر شوش است که مادر این شهید نیز در قید حیات است و با تمهیدات اندیشیده شده با استان خوزستان شرایطی فراهم شد که این مادر و فرزند پس از 30 سال یکدیگر را دیدار کنند.

عضو شورای شهر بیرم با بیان اینکه برنامه استقبال از مادر شهید روز دوشنبه انجام می‌شود، افزود: مادر شهید غلامزاده با هواپیما به عسلویه رفته و از آنجا به سمت بیرم حرکت می‌کند که برنامه‌ای نیز برای استقبال از مادر شهید تدارک دیده شده است.

عبدل‌پور با اشاره به جزئیات برنامه عنوان کرد: برنامه استقبال خودرویی از 30 کیلومتری بیرم آغاز می‌شود پس از آن در بخش چاهورز نیز یک برنامه استقبال در نظر گرفته شده و در نهایت ساعت 15 بعد از زیارت امامزاده عفیف‌الدین و حرکت به سمت تپه شهدا استقبال مردمی با حضور مسئولان انجام می‌شود‌.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون گروه‌های جهادی و مردمی مشغول آماده کردن مقدمات برنامه هستند، افزود: در حال حاضر صحبتی مبنی بر انتقال شهید از سوی خانواده‌اش مطرح نیست.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید گمنام مادر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • لحظه شناسایی جسد فرزند در گور جمعی | ببینید
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • شاد، اما خسته!
  • شاد اما خسته
  • زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی