Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس‌خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در آیین تکریم و معارفه معاون سابق و جدید هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: باید لیدر‌های بخش خصوصی کشور را جذب کنیم تا سرمایه‌ها و ظرفیت‌های این استان را شناخته و به فعلیت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان با قدردانی از خدمات معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استانداری بیان داشت: خانم زنگنه را از سال ۹۷ می‌شناسم و شهادت می‌دهم این خواهر بزرگوار در احقاق حق این استان از هیچ کوششی فروگذاری نکرده است.

وی افزود: بسیاری از اتفاقات خوب در حوزه مرز‌ها مرهون تلاش‌های زنگنه است و بیشترین اتصال را به مجموعه صنعت و معدن داشته و کماکان درخواست دارم که با ایفای نقش در ساختار قدرت برای این منطقه نیز موثر باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان با معرفی داوود شهرکی به عنوان سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: از شهرکی به عنوان معاون جدید استاندار سیستان و بلوچستان نیز شناخت کامل دارم، وی فرزندی شایسته برای این استان است.

مدرس خیابانی با بیان اینکه مهمترین عامل توسعه هر کشوری سرمایه انسانی آن است، تصریح کرد: اولویت ما استفاده از ظرفیت نیرو‌های بومی کارآمد و شناخته شده برای مسوولیت‌ها است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مطمئنا موفقیت‌های صنعتی و واحد‌های معدنی اگر در این استان اتفاق بیفتد ظرفیت‌ها را نشان خواهد داد تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و زیربنایی این استان دارای اهمیت است و باید در اولویت قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: مدیران و مسوولانی که با کوله‌باری از تجربه جابجا می‌شوند حتماً باید از آنان استفاده شود و چیزی به نام وداع از این مدیران وجود ندارد.

مدرس خیابانی همچنین به استفاده مناسب و پرحجم از ظرفیت‌های بلا منازع استان در حوزه‌های بنادر و دریا اشاره کرد و گفت: وجود تنها بندر اقیانوسی کشور و ساحل بسیار زیبا در این استان از ظرفیت‌های بزرگ منطقه است که با بهره گیری شایسته از آن‌ها می‌توان به توسعه و پیشرفت استان و کشور کمک کرد. برای ایجاد پروژه‌های بزرگ به امنیت نیاز داریم و توسعه اقتصادی نیز زمینه رسیدن به امنیت را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: توجه به حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی در کنار مسائل اقتصادی از اولویت‌های کاری ماست، زیرا اقتصادی که منجر به تقویت حوزه‌های مختلف شود دارای اهمیت است.

معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: خداوند را سپاسگزارم که فرصت خدمت ۲۱ ساله را در این استان پهناور و دو ساله در مجموعه معاونت اقتصادی را به من عطا کرد و این توفیق مرهون لطف پروردگار و همکاری تمام مجموعه امور اقتصادی بوده است.

ماندانا زنگنه با تشکر از سایر معاونان استانداری با بیان اینکه دوران سخت و پرکاری را پشت سر گذاشتیم و در شرایطی در کنار هم بودیم که کشور از جمله سیستان و بلوچستان مشکلات زیادی داشت تصریح کرد: آنچه که از این دوران به یادگار حفظ می‌شود همدلی و هماهنگی و کارگروهی در جهت اهداف اقتصادی و توسعه استان بوده است.

وی با تبریک به معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی استانداری خاطرنشان کرد: شهرکی فردی توانمند است که در جریان امور اقتصادی سیستان و بلوچستان بوده و این انتخاب مهر تاییدی خواهد بود بر روند اقدامات انجام شده و امیدواریم که این روند با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: هر چه در توان داریم می‌گذاریم که تمام اقدامات منتج به نتیجه شود.

داود شهرکی با تاکید بر اینکه تلاش خواهیم کرد برای سیستان و بلوچستان کم نگذاریم ادامه داد: سال ۹۹ و زمان آغاز فعالیت در این استان بحران‌های مختلفی از جمله معضل پیله‌وران، آرد و نان، حمل و نقل، طرح‌های معطل‌مانده در حوزه بانک‌ها، بحران بازار (مرغ، لاستیک، روغن و لبنیات) وجود داشت که با این شرایط در جهت رفع تمامی این مشکلات تلاش شد و موفقیت‌های خوبی بدست آمد.

وی با بیان اینکه خدمت در کنار استانداری که بر مسایل کشور و استان اشراف بسیار خوبی دارد افتخار بزرگی است؛ به گوشه‌ای از تلاش‌های انجام شده اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۲۰۰ پیله‌ور اجازه واردات کالا در این استان را دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در تنظیم بازار ۸۰ هزار تن کالای اساسی در این استان توزیع شد گفت: در بخش تسهیلات صنعتی بیش‌از ۳۵۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان از جهت ذخایر معدنی شناسایی شده پارسال رتبه اول را داراست گفت: در حوزه معادن مس بیش‌از ۶۰ هزار متر حفاری در استان انجام شده است.

انتهای پیام/.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان توسعه اقتصادی هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل

 علیرضا ملاشاهی  فرماندار ویژه زابل بیان کرد: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است و باتوجه‌به گسترش روزافزون استفاده از خودروهای شخصی و تک‌سرنشین و همچنین کمبود نیروی انسانی به‌منظور کنترل ترافیک، در مسیر استفاده از تجهیزات هوشمند که علاوه بر ثبت کامل تخلفات رانندگی، همچنین امکان اطلاع از بار ترافیکی معابر شهر را برای مسئولان مربوطه مهیا می‌کند.

 ملاشاهی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم و تأکید استاندار سیستان و بلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل شمال استان سیستان و بلوچستان در حال اجرا است.

 فرماندار ویژه زابل افزود: هدف از نصب این دوربین‌ها مدیریت بهینه سرعت، انضباط اجتماعی، پیشگیری از مخاطرات و به‌منظور افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی شهرستان زابل، با موضوع روند توسعه پروژه فیبر نوری در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری زابل و شرکت مخابرات شهرستان با موضوع شتاب پروژه فیبر نوری، و نصب ۲۰ دوربین پلاک خوان در سطح شهرستان زابل منعقد شد.

 وی تأکید کرد: دوربین پلاک‌خوان از سوی شرکت مخابرات خریداری و در نقاط پیش‌بینی‌شده که توسط دستگاه‌های مرتبط با مدیریت شهرداری در سطح شهر زابل نصب خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است