Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، صبح 11 مهرماه سال ۹۹ وقوع درگیری دسته جمعی در خیابان ابوسعید در منطقه خلیج فارس به پلیس اعلام شد .در آن درگیری که ۱۳ زن و مرد شرکت داشتند چند نفر زخمی و به بیمارستان منتقل شدند . در آن میان یکی از آنها به نام حسن  که از ناحیه چشم آسیب دیده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت اما چشم چپش به خاطر اصابت چاقو تخلیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با نابینا شدن این مرد وی شکایتی را مطرح کرد و به پلیس گفت : پسر همسایه به نام هادی در هواخواهی از مادرش با او درگیر و او را کور کرده است .

با اظهارات این مرد هادی ۲۸ ساله که راننده لودر بود  بازداشت شد. وی گفت: ساعت ۶ صبح بود که از مقابل خانه مان سر و صدا شنیدم. آن شب ما در خانه مان میهمان داشتیم .من برای اینکه میهمانان از خواب بیدار نشوند مقابل در رفتم و مادرم را دیدم که با زن همسایه درگیر بود. زن همسایه به محض رو‌به‌رو شدن با من  به سمت مادرم حمله ور شد و شوهرش هادی می‌خواستند مادرم را کتک بزنند که من فریاد کشیدم.

حادثه هولناک در غرب تهران

وی ادامه داد: همان موقع همه میهمانان که صدای مرا شنیده بودند مقابل در آمدند تا از من دفاع کنند. درگیری بالا گرفته بود که  هادی با چوب به سرم کوبید. خون روی صورتم جاری شده بود و جایی را نمی دیدم .من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم  داخل خانه رفتم و یک کارد میوه‌خوری برداشتم.در آن درگیری چاقو ناخواسته به چشم حسن برخورد کرد. اما من قصد نابینا کردن او را نداشتم .

حسن نیز  در بازجویی ها گفت :صبح همسرم برای خرید از خانه بیرون رفته بود .او  در حالیکه عصبانی بود به خانه برگشت .همسرم  می گفت زن همسایه بدون توجه به او آب را به داخل خیابان پاشیده  و او را خیس کرده است .همسرم از این ماجرا ناراحت بود .سعی کردم او را آرام کنم. همسرم می گفت با زن همسایه درگیر شده است.

شاکی ادامه داد:  من و همسرم مشغول صحبت کردن در این باره بودیم که یک باره زن همسایه و پسرش هادی مقابل در آمدند و دعوا به راه انداختند.هادی میگفت همسرم به مادر او توهین کرده است.  ما در حال صحبت بودیم که میهمانان آنها  به سمت ما حمله ور شدند و من و همسرم را کتک زدند. من قصد آرام کردن همسرم را داشتم اما  هادی با چاقو به چشمم ضربه زد.من از او شاکی هستم.

 به دنبال اظهارات این مرد ۱۲ شرکت کننده در این دعوا که بعضی از آنها نیز زخمی شده بودند تحت بازجویی قرار گرفتند و روشن شد در آن درگیری حسن و همسرش از طرفی و هادی،  مادر،  پدر،  برادر ها و میهمانانش در این دعوا شرکت داشته اند.

  پرونده ۱۳ زن و مرد شرکت کننده در این درگیری به اتهام نقص عضو منجر به نابینایی و  شرکت در درگیری منجر به نقص عضو به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به آن رسیدگی شود.

 این در حالی است که شاکی پرونده درخواست قصاص چشم هادی مطرح کرده است.

 هادی نیز  علیه شاکی پرونده و همسرش شکایتی مطرح کرده و برای آنها مجازات خواسته است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا چاقو درگیری قصاص اخبار حوادث استان تهران دادگاه کیفری مرد مرد جوان یک مرد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت دنیا جهانبخت محمدرضا گلزار فال بازار آزاد سحر قریشی قیمت دلار زن همسایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دقیقه ۲۴ بازی مقابل سپاهان نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند که تا دقیقه ۴۴ با تساوی بدون‌گل دنبال می‌شود.

در دقیقه ۲۴ این مسابقه هواداران پرتعداد تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی همانند همه بازی‌های خانگی این تیم طی سال‌های گذشته یک‌صدا نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زده و زنده کردند.

هادی نوروزی که سال‌ها در تیم فوتبال پرسپولیس تهران توپ می‌زد و چندسال پیاپی بازوبند کاپیتانی قرمزهای پایتخت را بر تن می‌کرد نزدیک به ۸ سال است که به دیار باقی شتافته است و هواداران پرسپولیس طی این مدت همواره از وی به نیکی یاد کرده‌اند.

کد خبر 749861

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد