Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا بیرانوند در صورتی که مقابل سوریه به میدان برود، پنجاهمین بازی ملی خود را تجربه خواهد کرد

علیرضا بیرانوند در بازی برابر تیم ملی فوتبال لبنان یک گل بد دریافت کرد و عملکرد خوبی هم از خود به جا نگذاشت تا احتمال حضور عابدزاده برابر تیم ملی سوریه به جای او تقویت شود.

به گزارش طرفداری، با گلی که علیرضا بیرانوند دریافت کرد، آمار او از 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 گل خورده به ازای هر بازی بیشتر شد. امروز بیرانوند در 49 بازی ملی خود 25 گل خورده است و تنها یک مساله می تواند به بهبود آمار او کمک کند، بازی برابر تیم ملی فوتبال سوریه و دریافت نکردن گل که در این صورت آمار بیرانوند به 50 بازی ملی و 25 گل دریافتی می رسد که باز هم او را به آمار شایسته گذشته خود برخواهد گرداند، یعنی 0.5 گل خورده به ازای هر بازی.

نکته عجیب این که بیرانوند برابر سوریه در گذشته آمار خوبی نداشته و در 49 بازی ملی گذشته او تنها برابر 4 تیم، بیشتر از یک گل دریافت کرده است. بیرانوند در مقدماتی جام جهانی 2018 برابر سوریه حضور داشت و دو گل خورد، او برابر ترکیه در بازی دوستانه، شکست 2-1 را تجربه کرده بود ضمن این که یک بار برابر عراق هم دو گل خورده است. او در تنها یک بازی ملی 3 گل دریافت کرده است، بازی برابر تیم ملی فوتبال ژاپن تنها دیداری است که طی آن تیم ملی فوتبال با حضور بیرانوند 3 گل دریافت کرده است.

بیرانوند برابر تیمی می تواند به باشگاه پنجاه تایی های تیم ملی فوتبال کشورمان برسد که سوریه نام دارد و قبلا برابر این تیم همانطور که گفتیم یک بار تجربه خوردن 2 گل را داشته است.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! حکم مارک ویلموتس در دادگاه CAS شکسته شد! / غیر رسمی نماینده مجلس: چرا اسكوچیچ با موضوعات بدتر از طارمی، برخورد نكرد؟ کارلوس کی روش: بازیکن آنگولا به من فحاشی کرد/ او به دنیا نیامده بود، من مربی بودم پیام دنی آلوز به هواداران بارسلونا: 5 سال تلاش کردم و حالا به خانه برمی گردم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی بازی ملی گل خورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!

رضا اسدی در بازی سپاهان برابر پرسپولیس غایب خواهد بود.

طرفداری | رضا اسدی در بازی رفت برابر پرسپولیس موفق به گلزنی شد و حالا در بازی برگشت غایب است.

پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را برگزار می‌کنند. این دیدار برای دو تیم اهمیت بالایی دارد و باید دید کدام تیم می‌تواند سه امتیاز مهم را کسب کند.

سپاهان در بازی رفت موفق شد با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست دهد. در آن بازی، رضا اسدی با یک کاشته دیدنی دروازه سرخ‌ها را باز کرد. طبق پیگیری‌های خبرنگار طرفداری مشخص شد رضا اسدی در بازی برگشت برابر پرسپولیس غایب است و نمی‌تواند زردپوشان اصفهانی را همراهی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم