Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه اسپرینت برزیل بسیار زیبا بود و در پایان به نظر رانندگان مرسدس از بقیه خوشحال تر هستند.

به گزارش طرفداری، مسابقه اسپرینت گرندپری برزیل امروز از ساعت ۲۳:۰۰ در پیست خوزه کارلوس پیس آغاز شد که در پایان این والتری بوتاس، راننده مرسدس بود که توانست ۲۴ دور را جلوتر از سایرین طی کند و پول پوزیشن را در مسابقه فردا از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رتبه دوم مکس ورستپن از ردبول قرار گرفت. اتفاق ویژه مسابقه زمان استارت آن رخ داد که نمایش فوق العاده درخشان بوتاس باعث شد تا او با گذر از مکس، رتبه اول را در تصاحب خود بگیرد و تا انتها آن را حفظ کند. قطعا این موضوع برای مرسدس اهمیت زیادی داشت که مکس در این مسابقه اول نشود. در رتبه سوم نیز کارلوس ساینز از فراری قرار گرفت. ساینز در ابتدا موفق شد به رتبه دوم برسد اما مکس که نمی خواست تا جایگاه سوم پایین بیاید، تلاش خود را به کار بست و در همان دورهای ابتدایی جایگاه دومی را از ساینز گرفت. در جایگاه چهارم هم سرجیو پرز قرار گرفت.

لوییس همیلتون که به خاطر جریمه صورت گرفته اسپرینت ریس را از رتبه آخر شروع کرده بود، با عملکرد بسیار درخشان خود رقبا را یک به یک کنار زد و در دور پایانی مسابقه با کنار زدن لندو نوریس از مک لارن، توانست به کار خود در جایگاه پنجم پایان دهد. البته که در مسابقه فردا نیز او به خاطر پنالتی ۵ رده ای که دارد باید از رتبه دهم کار خود را شروع کند. مسابقه فردا از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز می شود.

 در پایین رده‌ بندی کلی رانندگان در اسپرینت برزیل را مشاهده کنید:

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت ۳ دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.
براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.
دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند.
برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.
جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:
یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای دو نفر
۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای سه نفر
سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

دیگر خبرها

  • تست تونل باد مرسدس بنز SLR مک لارن (عکس)
  • (تصاویر) قطار سوپرلوکس مرسدس اکسپرس
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد