Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا رو به اتمام است و با نتایج امشب، طی چند روز آینده بازی های حساسی در پیش خواهد بود.

طرفداری | در گروه D مسابقات، فرانسه صعودش را به جام جهانی مسجل کرد و فنلاند برای صعود به پلی آف امیدوار شد. در گروه E هم بلژیک به جام جهانی رسید و هر دو تیم ولز و جمهوری چک نیز راهی پلی آف می شوند (به خاطر رتبه در گروه و لیگ ملت های اروپا) اما در گروه G، نروژ در خانه نتوانست از پس لتونی بر بیاید و ترکیه با پیروزی پرگل مقابل جبل الطارق با تفاضل گل بهتر نسبت به نروژ به رده سوم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب تر ماجرا، توقف هلند مقابل مونته نگرو بود تا همه چیز در این گروه به روز آخر کشیده شود.  گروه D بوسنی و هرزگوین ۱-۳ فنلاند  گلزنان: لوکا منالو برای بوسنی | مارکوس فورس، رابین لود، دنیل اوشگنسی برای فنلاند فرانسه ۸-۰ قزاقستان گلزنان: کیلیان ام باپه (۴)، کریم بنزما (۲)، آدریان رابیو، آنتوان گریزمان برای فرانسه فرانسه به جام جهانی رسید؛ از بین فنلاند و اوکراین یکی راهی پلی آف می شود

  گروه E بلژیک ۳-۱ استونی گلزنان: کریستین بنتکه، یانیک کاراسکو، تورگان هازارد برای بلژیک | اریک سورگا برای استونی ولز ۵-۱ بلاروس گلزنان: آرون رمزی (۲)، نکو ویلیامز، بن دیویس، کانر رابرتس برای ولز | آرتم کونتسوی برای بلاروس بلژیک به جام جهانی رسید، ولز و جمهوری چک راهی پلی آف شده اند

  گروه G نروژ ۰-۰ لتونی گلزنان: – ترکیه ۶-۰ جبل الطارق گلزنان: کرم آکتورک اوعلو، هلیل درویش اوعلو (۲)، مریح دمیرال، سردار دورسون، مرت مولدور برای ترکیه مونته نگرو ۲-۲ هلند گلزنان: ایلیا ووکوتیچ، نیکولا ووینوویچ برای مونته نگرو | ممفیس دیپای (۲) برای هلند هلند در صورت پیروزی مقابل نروژ راهی جام جهانی می شود
با تساوی نروژ و هلند در بازی پایانی یا باخت هلند با اختلاف کم، ترکیه با برد می تواند راهی جام جهانی شود
نروژ برای صعود مستقیم با جام جهانی باید هلند را شکست دهد و تفاضلش از ترکیه بیشتر شود

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند

«حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ.ک.ک) امروز (شنبه) از هدف قرار دادن یک تیم نظامی و یک فروند بالگرد ترکیه خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های عراق، حزب کارگران کردستان ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۰ نظامی ترکیه در منطقه «عمادیه» با سلاح‌های سنگین مورد حمله قرار گرفتند.

طبق اعلام این گروه، یک بالگرد ترکیه نیز که قصد فرود در «شیلادزی» دهوک را داشت، هدف قرار گرفت و از فرود آن جلوگیری شد.

ترکیه مدت‌هاست به بهانه مقابله با عناصر گروه مسلح موسوم به پ. ک. ک که در فهرست تروریستی کشورهای ترکیه، آمریکا و اتحادیه اروپا قرار دارد، تمامیت ارضی عراق را نقض می‌کند.

بغداد بارها حملات ترکیه به شمال عراق را مصداق اشغالگری خوانده و بسیاری از مناطق شمال سوریه و عراق به دنبال حملات پیاپی ارتش ترکیه خالی از سکنه شده است.

دیگر خبرها

  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟