Web Analytics Made Easy - Statcounter

"در لیگ دسته دو تیم‌های ریشه داری مثل شهرداری ماهشهر، چوکای تالش، سپید رود رشت، نفت امیدیه، شهرداری بندرعباس، پاس همدان، قندی یزد، مس نوین کرمان مدعی این رقابت‌ها هستند. بنابراین کار سخت است. همه حریفان قوی هستند. قطعاً ما هم مدعی هستیم و برای موفقیت تلاش می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ون پارس نقش جهان امروز و در هفته اول مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور به مصاف پاس همدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از کریم قنیری، سعید جهانگیری سرمربی ون پارس شد و هدایت تیم را بر عهده گرفت. جهانگیری که پیش از این در تیم‌های سپاهان فعالیت می‌کرد مأموریت بزرگی برای موفقیت این تیم دارد. این در حالی است که این مربی با دانش در عین حال عضو هیئت علمی و مدرس دانشگاه نیز بوده و بی شک جز معدود مربیان با دانش فوتبال کشور است. حضور ون پارس نقش جهان در لیگ دسته دو و پذیرایی تیم اصفهانی در ورزشگاه فولاد شهر از رقیبان خود بهانه‌ای شد تا با سرمربی این تیم به گفت و گو بپردازیم که در ادامه می‌خوانید:

ابتدا در خصوص وضعیت تیم صحبت کنید. آقای قنبری فصل پیش هدایت تیم را برعهده داشت و حالا این وظیفه مهم به شما سپرده شده است.

فضای که تا اینجا کار ایجاد شده است را به فال نیک می‌گیریم. در واقع باید از زحمات آقای تحسیری تشکر کنم چرا که فضایی ایجاد شده تا بازیکنان بومی و اصفهانی در فوتبال دیده شوند. بزرگانی همچون آقایان قنبری و توتونی تیم را به اینجا رسانده اند. این فصل قرعه به نام بنده افتاد و بعد از حدود ۱۵ سال از مجموعه سپاهان جدا شدم و به ون پارس آمدم. شناخت نسبی از ون پارس داشتم و در این مدت همراه با همکارانم سعی کردیم نقاط قوت و ضعف تیم را ترمیم کنیم. خوشبختانه بالای ۸۰ درصد ضعف‌ها انجام شده و در برخی نقاط زمین که نیاز به مهره‌های آماده داشتیم بازیکنانی جذب شدند. حتی فیلم‌های بازی ون پارس در لیگ دسته سوم از سوی من و همکارانم آنالیز شدند و در نهایت توانستیم بر اساس نیازمان بازیکنان مستعد از لیگ دو و لیگ یک را جذب کنیم.

در خصوص بومی سازی تیم صحبت کردید. آیا برنامه ویژه ای برای دیده شدن فوتبالیست‌های اصفهانی در لیگ دو فوتبال کشور وجود دارد؟

قطعاً این نگاه وجود دارد. در گام نخست فراخوان تست و جذب بازیکن از شهر اصفهان و شهرستان‌های استان دادیم. بازیکنانی که مستعد بودند به طور موشکافانه بررسی و حدود ۴۰۰ نفر تست شدند. از این تعداد بازیکنانی جذب تیم شدند. حتی دو یا سه نفر از ذوب آهن، سپاهان و نوژن با ون پارس تمرین می‌کنند تا بتوانند به ون پارس کمک کنند. البته برای آنکه تلاش‌های بخش خصوصی نیز جواب دهد و بتوانیم به مسابقات لیگ آزادگان صعود کنیم. باید تیم قوی را راهی مسابقات کنیم. سعی کردیم در همین خصوص بازیکنان مستعد و خوب اصفهانی همراه تیم باشند. ضمن اینکه شاکله اصلی تیم از همین جوانان است.

هدف شما و مجموعه ون پارس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور چیست؟ آیا تیم برای صعود به لیگ آزادگان بسته شده است؟

چشم انداز ما حضور در لیگ برتر است. اما هدف کوتاه مدت باشگاه حضور قدرتمند در لیگ دسته دو فوتبال و صعود به لیگ یک است.

در خصوص لیگ دو صحبت کنید. از امروز مسابقات شروع می‌شود و در گام نخست باید به مصاف پاس همدان بروید. این مسابقات را چطور ارزیابی می‌کنید؟

در لیگ دسته سه تفاوت تیم‌ها زیاد است اما در لیگ دو آنها خیلی به هم نزدیک هستند. تیم‌های ریشه داری مثل شهرداری ماهشهر، چوکای تالش، سپید رود رشت، نفت امیدیه، شهرداری بندرعباس، پاس همدان، قندی یزد، مس نوین کرمان مدعی این رقابت‌ها هستند. بنابراین کار سخت است. همه حریفان قوی هستند. قطعاً ما هم مدعی هستیم. باشگاه دو سال است شکل گرفته و در این مدت موفقیت چشمگیری داشته است. درست است که سطح مسابقات متفاوت بوده اما در حال حاضر وارد فضای جدیدی شده ایم و امیدوارم بتوانیم با کیفیت لازم روند خوبی داشته باشیم.

اگر دغدغه یا صحبتی با کادر مدیریت باشگاه و رسانه‌ها دارید می‌توانید از همین تریبون به گوش شأن برسانید.

خوشبختانه با حضور آقای تحسیری هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد. چرا که در هر زمینه تفکرات حرفه‌ای و بینش قوی وجود دارد. از سو کادر مدیریتی باشگاه نسبت به فضای فوتبال حرفه‌ای گری بسیار خوبی دیده می‌شود و زیر مجموعه باشگاه و تیم همگی از شرایط راضی هستیم. در این مدت اردوی خوبی در شهرکرد با تمام امکانات تجربه کردیم. در خصوص رسانه‌ها نیز توقع داریم آنها حمایت مناسبی از ون پارس داشته باشند. به هر حال این تیم بخشی از ورزش استان اصفهان است. بخش خصوصی با تلاش زیادی تیم را به این مرحله رسانده و انتظار می‌رود آنها ون پارس را با نگاه ویژه ای ببینید. البته از انتقادات سازنده و معقول استقبال می‌کنیم تا هم رسانه‌ها به اهداف خود برسند و هم بازیکنان و مربیان بومی به سطح برتر فوتبال ایران معرفی شوند.

کد خبر 535006

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ دو فوتبال كشور سعيد جهانگيري لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ دسته دو فوتبال کشور پاس همدان ون پارس لیگ دو تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چارچوب مرحله یک‌هشتم پایانی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر، تیم‌های هوادار و مس سونگون امروز جمعه در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند.   قضاوت این مسابقه را شاهین یزدانی با کمک‌های علیرضا طاهرخانی و سجاد نجفی نژاد برعهده داشتند.   هوادار در این دیدار ابتدا با گل‌های داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳ و بابک مرادی در دقیقه ۲۰، ۲ بر صفر جلو افتاد. در دقیقه ۳۰ مس سونگون با گل به خودی صائب محمدی توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و نیمه اول با برتری ۲ بر یک هوادار به پایان رسید.   در نیمه دوم، در دقیقه ۷۶ محمدعلی عبداللهی دروازه مس را باز کرد تا هوادار سه بر یک جلو بیافتد.   در نهایت هوادار با نتیجه ۳ بر یک مس سونگون را شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.   در دیگر دیدار امروز دو تیم فجر سپاسی شیراز و گل گهرسیرجان رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۳ بر صفر گل‌گهر به پایان رسید.   در دقیقه ۱۴ سعید سحرخیزان با ضربه سر گل نخست تیمش را به ثمر رساند.   در دقیقه ۷۸ روبرتو تورس با شوتی زییا برای بار دوم دروازه تیم فجر سپاسی را باز کرد و در دقیقه ۸۶ نیز مسعود زائر کاظمینی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.   گل‌گهر با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کرد.

دیگر خبرها

  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی