Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@19:13:07 GMT

وقوع آتش‌سوزی در بزرگترین پالایشگاه نفت اندونزی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۷۴۵۸

وقوع آتش‌سوزی در بزرگترین پالایشگاه نفت اندونزی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های محلی عصر شنبه از وقوع آتش‌سوزی گسترده در بزرگترین پالایشگاه نفت در اندونزی خبر دادند.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» در این‌باره گزارش داد که آتش سوزی در پالایشگاه نفت در جزیره جاوه، باعث تخلیه حداقل ۸۰ نفر از ساکنان مناطق اطراف شد.

بزرگترین پالایشگاه نفت اندونزی که متعلق به شرکت ملی پرتامینا و در جزیره جاوه واقع است، حوالی ساعت ۷:۲۰ عصر (به وقت محلی) دچار آتش‌سوزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش،  منشأ این آتش‌سوزی، وقوع انفجار در یکی از ۲۲۸مخزن گاز داخل محوطه پالایشگاه سیلاکپ بود. این پالایشگاه می تواند ۲۷۰۰۰۰ بشکه نفت در روز تولید کند.

به نوشته آسوشیتدپرس، ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، ستون بزرگی از شعله‌های آتش و دود را نشان می‌دهد که از پالایشگاه سیلاکپ بلند می‌شود.

بر این اساس، این دومین بار در سال جاری است که تاسیسات نفتی سیلاکپ دچار آتش‌سوزی می‌شود. پیش از این حریق دیگری در ماه ژوئن گزارش شده بود.

همچنین این دومین پالایشگاه نفت متعلق به شرکت پرتامینا است که در سال جاری گرفتار حریق شده است. در ماه مارس، تأسیسات نفتی در بالونگان واقع در غرب جزیره جاوه، نیز در طول شب دچار انفجار شد و شش نفر را مجروح کرد. نزدیک به ۱۰۰۰ ساکن پس از آن آتش‌سوزی تخلیه شدند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی اندونزی پالایشگاه نفت جزیره جاوه پالایشگاه نفت آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ فوران آتشفشان در اندونزی

کوه آتشفشان روآنگ در جزیره سولاوسی اندونزی دومین بار در دو هفته اخیر فوران کرد. با فعال شدن این آتشفشان روستاهای مجاور با زباله‌های آتشفشانی انباشته شد.

دریافت 567 KB

دیگر خبرها

  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • فیلم/ فوران آتشفشان در اندونزی
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین