Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@21:29:40 GMT

مدیر پروازی در قزوین؛ ممنوع

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۷۵۹۲

استاندار قزوین گفت: بومی بودن مدیران اصل نیست اما به هر حال یک مزیت محسوب می‌شود و در ضمن همه مدیران باید ساکن استان قزوین باشند و هیچ مدیر پروازی در استان را نمی‌پذیرم.

به گزارش تسنیم، محمدمهدی اعلایی در مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید قزوین که شامگاه امروز در سالن اجتماعات شهدای گمنام دانشگاه بین‌المللی امام‌ خمینی(ره) استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه استان قزوین از این به بعد بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اداره خواهد شد اظهار داشت: در مدیریت استان تلاش می‌کنیم تا انقلاب‌گری را همراه کنیم و از ظرفیت جوانان و نخبگان بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بهبود مستمر را شاخصه ارزیابی مدیران در دوره جدید استانداری قزوین دانست و گفت: در جا زدن را از هیچ مدیریتی نمی‌پذیرم و در ضمن اولویت ما در مدیریت استان قزوین اقتصاد خواهد بود به طوری که هم وضعیت اقتصادی استان قزوین بهتر شود و هم به استان‌های دیگر کمک کنیم.

اعلایی رقابت سیاسی توام با اخلاق را مسبب ایجاد نشاط در فضای فرهنگی و مدیریتی استان دانست و اضافه کرد: مدیران اجرایی ما برای همکاری با مردم و سایر ارگان‌ها باید اخلاق‌مدار عمل کنند و خبرنگاران و اهالی رسانه هم باید کمک کنند که قزوین الگویی در کل کشور شود.

بخشی‌نگری در استان قزوین به حداقل برسد

استاندار قزوین با ذکر اینکه دولت سیزدهم در قزوین با انسجام و اقتدار حرکت خواهد کرد گفت: بخشی‌نگری در استان قزوین باید به حداقل ممکن برسد و همه مدیران باید برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و افزایش میزان امید به زندگی آنها تلاش کنند.

اعلایی مشکلات امروز استان قزوین را ناشی از کوتاهی‌های گذشتگان دانست و افزود: تکلیف ما امروز این است که ظرفیت‌های فراموش‌ شده را زنده کنیم تا بتوانیم وضعیت را به نفع مردم تغییر دهیم.

وی سلامت مالی، کارآمدی و اعتقاد به ارزش‌های انقلاب و اهداف دولت را شاخصه اصلی انتخاب مدیران دولت سیزدهم در استان قزوین برشمرد و ادامه داد: بومی بودن مدیران اصل نیست اما به هر حال یک مزیت محسوب می‌شود و در ضمن همه مدیران باید ساکن استان قزوین باشند و هیچ مدیر پروازی در استان را نمی‌پذیرم.

اعلایی تصریح کرد: در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی به شدت ورود خواهم کرد و بنا داریم با مبارزه با فساد میزان امید و اعتماد عمومی در استان قزوین را به بالاترین سطح ارتقا دهم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم گفت: شهید مطهری یکی از بارزترین متفکران اسلامی و الگویی وارسته و موفق برای نسل جستجوگر عصر جدید است.

وی افزود: انسان به علم و عمل صالح زنده می‌شود و راه و رسم زندگی را ترسیم می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معلمان به معنای واقعی افسران سپاه پیشرفت کشور هستند، گفت: خطای راهبردی برخی از مسئولان گذشته این بود که قدر آموزش و پرورش را نمی‌دانستند.

سیاهکالی مرادی افزود: تحول در آموزش پرورش از حوزه نیروی انسانی می‌گذرد به طوری که پارسال هزار و ۱۹۱ نفر جذب آموزش و پرورش شدند.

وی اضافه کرد: امسال هم هزار و ۴۳۳ نفر جذب به جمع معلمان اضافه می‌شوند.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان، در آزمون استخدامی که امسال برگزار شد در استان ۶۲۳ نفر پذیرفته شدند.

محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: استان قزوین در حوزه نوسازی، ۴۰۰ مدرسه کم دارد.

وی بر توجه به مفاهیمی، چون شهادت، عفاف و حجاب و نهضت مقاومت در کتب درسی تاکید کرد.

محمد بیگی گفت: همچنین باید معیشت و بیمه درمانی فرهنگیان را مورد توجه ویژه قرار داد.

در استان قزوین ۵۸ معلم و ۲۷۶ دانش آموز شهید داریم.

دیگر خبرها

  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی