Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایون سامه یح، نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تلاش‌های رژیم صهیونیستی در میادین ورزشی برای حذف ورزشکاران ایرانی گفت: پس از آنکه که رژیم صهیونیستی می‌بیند در عرصه سیاسی و نظامی نمی‌تواند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند، امروز با نفوذ در فدراسیون‌ها ورزشی و میادین جهانی در این حوزه سعی دارد تا با اعمال فشار علیه ورزشکاران ایرانی به زعم خود موفقیت‌هایی را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه عدم رویارویی با ورزشکاران صهیونیستی محدود به ورزشکاران ایرانی نیست و ورزشکاران کشورهای دیگر نیز حاضر نیستند با نمایندگان ورزشی این رژیم کودک کش رودررو شوند.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جامعه کلیمیان ایران اقدام ورزشکاران ایرانی در عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی را تایید و از این رفتار پسندیده آنها حمایت می‌کنند.

سامه یح خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با این گونه اقدامات سعی در کسب مشروعیت و مقبولیت در سطح جهان برای خود دارد، اما واقعیت امر این است که روحیه غیر انسانی و ضد حقوق بشری این رژیم امروزه برای همه آشکار شده و موضعی نیست که قابل کتمان و پنهان کردن باشد.

وی افزود: البته همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند لازم است تا حمایت‌های حقوقی و دیپلماتیک از ورزشکاران ما که از رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی سر باز می‌زنند به عمل آید تا در میادین ورزشی حقوق آنها تضییع نشود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایرانیان کلیمی ورزشکاران ایرانی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ هزار و ۶۲۲ شهید؛ نتیجه ۲۱۰ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  به نقل از خبرگزاری «سما»، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، حملاتی را به مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که به شهادت ۲۶ نفر منجر شد و ۵۱ زخمی نیز بر جای گذاشت.   این وزارتخانه اعلام کرد: با احتساب شهدای جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به امروز به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافته است.   وزارت بهداشت غزه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۷۷ هزار و ۸۶۷ نفر اعلام کرد.   این وزارتخانه در ادامه اعلام کرد که پیکر شماری از شهدا در زیر آوار مانده و برخی دیگر نیز در کنار جاده‌ها رها شده است و به دلیل تجاوزات مستمر صهیونیست‌ها، نهاد‌های امدادرسان قادر به انتقال آنها نیستند.   بر اساس این گزارش پس از گذشت ۲۱۰ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.   رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.   رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۱۰ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

دیگر خبرها

  • ۳۴ هزار و ۶۲۲ شهید؛ نتیجه ۲۱۰ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • تحریم ۸ شخص و ۵ نهاد انگلیسی حامی رژیم صهیونیستی
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • دولت نتانیاهو از درون فروپاشیده است/ خیزش دانشجویان غربی به سایر کشور‌ها کشیده می‌شود