Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@22:29:33 GMT

جشنواره گل ایثار شیمیدر قم در بسکتبال با ویلچر ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۷۶۶۴

جشنواره گل ایثار شیمیدر قم در بسکتبال با ویلچر ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدُر قم در هفته دوم مسابقات لیگ برتر ایران مقابل تیم هیأت جانبازان و معلولین زنجان به برتری قاطع دست یافت تا موقعیت خود را در جدول رده‌بندی گروه دوم این فصل بهبود بخشیده و به حضور قدرتمند در دیدارهای آتی بیاندیشد.

بسکتبالیست‌های تیم ایثار شیمیدُر قم که در فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی با تیم‌های شهروند آمل، هیات زنجان و آویژه صنعت پارسا مشهد هستند، در هفته دوم این رقابت‌ها برابر تیم هیأت  جانبازان و معلولین زنجان در سالن شهدای بهزیستی به میدان رفته و با نتیجه با اختلاف 32 گل به برتری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدُر قم که نتیجه بازی هفته نخست را به شهروند آمل واگذار کرده بود، با انگیزه جبران آن باخت و کسب نخستین برد این فصل برابر هیات زنجان با تدابیر عباس خاکی سرمربی با تجربه خود عملکرد خوبی داشت و در نهایت با حساب ۹۷ بر ۶۵ به پیروزی رسید تا دو امتیاز ارزشمند این دیدار را از آن خود کند.

این در حالی است که تیم ایثار شیمیدُر قم در هفته نخست فصل جاری لیگ برتر ایران، از گروه دوم مقدماتی در میهمانی تیم شهروند آمل را واگذار کرده بود و در همین گروه تیم هیأت زنجان در مصاف با تیم آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد با نتیجه نزدیک شکست خورده بود.

ایثاری‌ها در بازی خارج از خانه هفته نخست لیگ برتر مقابل پرمهره شهروند آمل نمایش قابل قبولی داشتند و اگر در استفاده از فرصت‌های گلزنی خود باتجربه و دقیق‌تر عمل می‌کردند، امکان کسب نتیجه بهتر برابر نماینده آمل را داشتند اما اکنون باید تمام حواس خود را به بازی خارج از خانه حساس هفته سوم مقابل تیم آویژه صنعت پارسا مشهد معطوف کنند.

ایثار شیمیدر قم طبق برنامه در هفته سوم از نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان ایران از ساعت ۱۵ عصر روز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه در مشهد میهمان تیم آویژه صنعت پارسا است، در حالی که زنجانی‌ها در هفته دوم به مصاف تیم شهروند آمل خواهند رفت.

این هفته در گروه نخست تیم جانبازان فارس با نتیجه ۶۲ بر ۵۲ تیم امید اراک را شکست داد و تیم مخابرات اصفهان ۵۴ بر ۴۶ از سد هیات خوزستان گذشت، ضمن اینکه در دیگر دیدار گروه دوم تیم شهروند آمل در خانه خود با نتیجه ۶۷ بر ۵۳ برابر آویژه صنعت پارسا مشهد صاحب برتری شد تا صدرنشین این گروه شده و ایثار شیمیدر قم با ۳ امتیاز در مکان دوم بایستد.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم شهروند آمل بسكتبال با ويلچر بسكتبال ليگ برتر آويژه صنعت پارسا مشهد شيميدر ايثار شيميدر قم شيميدر قم جانبازان و معلولين آویژه صنعت پارسا بسکتبال با ویلچر ایثار شیمید ر قم شهروند آمل لیگ برتر گروه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران