Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان نیازمند عدالت در نگاه مسئولین کشوری است چرا که تنها موضوع برابری در تخصیص اعتبارات نمی‌تواند راهگشا و تعیین کننده باشد و باید توجه خاص به حوزه‌های مختلف در این استان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایسنا- حمید رضا رخشانی در مراسم افتتاح استودیو تولید محتوای الکترونیک ویژه دوره ابتدایی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این استودیو با هدف گام برداشتن در راستای پویش «آموزش ادامه دارد» و ارتقای کیفیت بخشی به حوزه یاددهی یادگیری دانش آموزان استان تجهیز و راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به دنبال تولید محتوای تخصصی در دروس مختلف دوره ابتدایی و توسعه عدالت آموزشی در جای جای سیستان و بلوچستان هستیم، افزود: هم اکنون فیلمبرداری محتوای آموزشی شش پایه ابتدایی براساس بودجه بندی سالانه تا پایان بهمن ماه به پایان رسیده و در برخی دروس نیز کار تولید محتوا به طور کامل انجام گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: راه اندازی این استودیو در راستای تحقق تعلیم و تربیت علمی و فناورانه و بهره‌گیری از ظرفیت بستر فضای مجازی و از طریق امواج الکترونیک صورت گرفته است.

رخشانی تصریح کرد: وظیفه آموزش و پرورش، آموزش مهارت‌های علمی، حرفه‌ای و زندگی به دانش‌آموزان است اما مهمتر از این مولفه‌ها تربیت و پرورش آدم‌هایی است که به معنای واقعی کلمه انسان باشد و خصایص انسانی را در خود ارتقا دهند.

وی گفت: همه اقدامات و برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت باید در راستای توسعه و گسترش عدالت اجتماعی و فردی در بین دانش آموزان باشد و از هر فرصت و بستری باید در این راستا بهره جست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: معلمان دوره ابتدایی مهمترین افراد موثر و درحقیقت الگوی کاملی برای دانش آموزان هستند و سرگروه های آموزشی نیز به عنوان تکمیل کننده زنجیره یاددهی و یادگیری نقش آفرینی می کنند.

رخشانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مدتی است که با اجرای عدالت ترجیحی از سوی وزارت آموزش و پرورش با تشکیل کمیسیون ویژه ارتقاء شاخص های آموزشی و تربیتی سیستان و بلوچستان شاهد رشد این شاخص ها هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: قدردان همه تلاش‌ها، تدابیر و اقدامات صورت گرفته در بخش‌های گوناگون به ویژه در مقطع ابتدایی و گروه‌های آموزشی هستیم و امیدواریم روز به روز اتفاقات نویدبخش و رو به رشد و پیشرفت رقم خورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است

 محمد کرمی  در نشست شورای اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در شرایطی که همه قدرت‌های جهانی سعی در ایجاد خلل در روند توسعه منطقه دارند اگر به خداوند متعال متکی شویم قطعاً بر همه این توطئه‌ها غلبه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مباحث آموزشی و آینده نگری مدارس و دانشگاه ها نقش مستقیم و اثرگذاری در توسعه یک کشور دارد و اساس کار در حوزه فرهنگ از آموزش و پرورش نشات می‌گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: همه مجموعه‌ها وظیفه دارند پای کار آموزش و پرورش باشند چرا که این نهاد مهم زیرساخت اصلی سایر دستگاه‌ها محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: نهاد خانواده و آموزش و پرورش باید ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند چرا که اگر تربیت این ۲ نهاد با یکدیگر مغایرت داشته باشد فرزند ما دچار دوگانگی خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در سیستان و بلوچستان رخ داده به طوریکه تاکنون پنج هزار نفر در حوزه اقتصاد دیجیتال آموزش دیدند که این اقتصاد دیجیتال می‌تواند موجب افزایش تولید و صادرات این استان شود.

وی تصریح کرد: امروز در یک جنگ شناختی همه جانبه قرار داریم و دشمن در فضای مجازی به دنبال اشغال و هدایت ذهن‌ها و یاس و ناامیدی است؛ در این زمینه ساختن ذهن‌ها کار بسیار مهم و مسوولیتی سنگین است چرا اگر اذهان دچار آسیب شوند دیگر قابل جبران نخواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه مبانی نظری موجود در قرآن بسیار قوی است و همه تئوری‌ها و تحلیل‌های موجود از طرف دشمن را خنثی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است