Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@12:48:18 GMT

کریم، آماده ورود به باشگاه 90 تایی‌ها (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۸۲۲۳

کریم، آماده ورود به باشگاه 90 تایی‌ها (عکس)

کریم انصاری فرد با انجام 89 بازی ملی، باتجربه ترین مهره کنونی خط حمله ایران محسوب می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، انصاری فرد که در بازی با لبنان تنها چند دقیقه در زمین حضور داشت، اگرچه تاثیر در گلهای تیم ملی تاثیر مستقیم نداشت اما با ورود خود زمینه ساز دو گلی شد که ایران را به پیروزی شیرین در خاک لبنان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این هشتاد و نهمین بازی مهاجم اردبیلی تیم ملی ایران بود که 5 سال پس از خداحافظی علی دایی، سهمیه شمالغرب ایران در تیم ملی را حفظ کرد و حالا فرصتی ویژه برای ورود به جمع 5 بازیکن باسابقه تیم ملی را پیش روی خود می‌بیند.

 

او که با تنها هشت گل دیگر با رکورد علی کریمی فاصله دارد، در حالی به این تعداد بازی ملی رسیده که احتمالا در جام جهانی 2022 برای سومین بار در این تورنمنت به میدان خواهد رفت تا رکوردهایی فوق العاده را در کنار هم بچیند.

 

حالا در غیاب مهدی طارمی، تیم ملی پای به دیدار مقابل سوریه خواهد گذاشت و در این بین بسیاری از طرفداران فوتبال امیدوارند که انصاری فرد به عنوان مهاجمی گلزن و فرصت طلب، فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد تا شاید با ثبت یک گل دیگر، راه صعود ایران به سومین جام جهانی متوالی را هموارتر از قبل کند.

 

 

یونان آ ا ک آتن کریم انصاری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یونان آ ا ک آتن کریم انصاری فرد انصاری فرد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال ذوب آهن برگزار شد و گاندوها زیر نظر محمد ربیعی کارهای تاکتیکی را انجام دادند و آماده دیدار با نساجی شدند.

ذوب آهن در بازی جام حذفی 120 دقیقه مقابل تراکتور بازی سنگینی را پشت سر گذاشت و با ریکاوری و تمرین سبک در تلاش است تا با فرم ایده‌آلی مقابل نساجی به میدان برود.

بازیکنان ذوب آهن در این تمرین به کارهای کششی، کار با توپ و دویدن پرداختند و تمرین بانشاطی را پشت سر گذاشتند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما