Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار "احمد طاهری" فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در حاشیه بازدید از شهرستان خاش با خانواده شهید "نادر میرکازهی" در این شهرستان دیدار کرد.

وی مادران شهدا را الگوی واقعی استقامت و صبوری دانست و بیان داشت: خانواده شهداء سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و صبر مادران شهداء صبر زینبی است و باید این صبر برای تمامی مادران جوامع اسلامی الگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا با ایثار و فداکاری‌های مثال زدنی شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور و مردم تا پای جان خود ایستادگی کردند و دراین راه با نثار خون خود جام شهادت را سر کشیدند تا پرچم امنیت در کشور پر افتخار ایران اسلامی همیشه در اهتزاز بماند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ما برای همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت جامعه ایمانی، ادامه دهنده راهشان باشیم.

گفتنی است: در پایان  دیدار فرمانده انتظامی استان با اهداء لوح تقدیر و هدایا از خانواده این شهید والا مقام تجلیل کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا شهدای دفاع مقدس فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته (7 اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از 10 ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی