Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از اعضای کانون های مساجد برای شرکت در پانزدهمین دوره این جشنواره دعوت کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی چراغی‌پور» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در دوره‌های گذشته استقبال بسیار خوبی از برگزاری مسابقات سراسری قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های مساجد داشتند و  در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، سرکار خانم «زینب پورتیمور» توانست در رشته تلاوت نور، رتبه برتر کشوری را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان هرساله در دو مرحله استانی و کشوری در این استان برگزار شده است،  گفت: در چهارده دوره گذشته اعضای کانون‌های مساجد استان ایلام حضور گسترده و استقبال بسیار خوبی از برگزاری این مسابقات قرآنی داشته‌اند و  ثبت نام پانزدهیمن دوره مسابقات قرآنی مدهامتان از ۷ آبان ماه سال جاری آغاز شده و تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد.

چراغی‌پور با اشاره به اینکه علاقه مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان به سایت بچه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه کنند، گفت: پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان امسال در ۱۰ رشته‌ی قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فرآیند ثبت نام در پانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری شده است، خاطرنشان کرد: اعضای کانون های مساجد استان و علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند فیلم مربوط به  فعالیت قرآنی خود را در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری کنند.

چراغی‌پور در پایان از همه‌ی فعالان قرآنی و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام برای شرکت در پانزدهمین دوره جشنواره سراسری قرآنی مدهامتان دعوت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه ایلام مسابقات قرآنی مدهامتان اعضای کانون های مساجد مساجد استان ایلام برای شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»