Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:15:31 GMT

مدیران در حل مشکلات به شکل میدانی عمل کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۸۳۸۸

مدیران در حل مشکلات به شکل میدانی عمل کنند

ایسنا/اردبیل نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان اردبیل برای حل مشکلات مردم شایسته است به صورت میدانی وارد عمل شده و پشت میز نشینی را رها کنند.

سید غنی نظری 23 آبان در جریان بازدید از طرح‌های توسعه روستای ماجولان در خلخال اظهار کرد: مردم امروز گرفتار مشکلات و نارسایی‌هایی در بخش طرح هادی، تأمین آب و نیازهای اولیه هستند که مدیران باید با حضور در جمع مردم در حل این مشکلات به صورت شهرستانی و استانی وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: دیگر دوره نشستن در پشت میز و تصمیم‌گیری‌های کاغذی به پایان رسیده و در دولت سیزدهم تلاش بر این است تا با هدف‌گذاری مشکلات مردم به صورت جدی مدیران آستین بالا زده و وارد میدان کار و عمل شوند.


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سرکشی به اکثر روستاهای شهرستان‌های خلخال و کوثر مطالبه جدی مردم تأمین آب، آسفالت راه‌های روستایی، اجرای طرح‌های هادی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گازرسانی، اینترنت پرسرعت و همچنین مشکلات معیشتی است که با نگاهی درست باید در این زمینه وعده عملیاتی به مردم داده شود.


نظری افزود: قرار نیست مردم مناطق روستایی به خاطر بی‌تدبیری‌ها و عدم تأمین امکانات در روستاها سخت‌ترین شرایط زندگی و معیشت را داشته باشند و ما از آنها انتظار داشته باشیم که از روستاها به شهرها مهاجرت نکنند در حالی که اگر زیرساخت در روستاها فراهم آید حتی جوانان نیز آماده حضور در این مناطق و تقویت جبهه تولید هستند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در حل مشکلات روستاییان در کنار سرکشی و حضور میدانی در انجام کارها به صورت شایسته و مطلوب بهتر است تکریم روستاییان مورد توجه قرار گرفته و بیش از هر زمان دیگر ساکنان این مناطق بتوانند از زیرساخت‌های مناسب استفاده کنند.


در این بازدید که به همراه فرماندار اردبیل انجام شد، در کنار حل مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه، قرار شد تکمیل سد معیشتی، تأمین آب روستایی و همچنین آسفالت مسیر ماجولان و اتصال به استان گیلان پیگیری شده و شرکت‌ گاز نیز تا 22 بهمن عملیات گازرسانی به این روستاها را انجام دهد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شایسته سالاری در کشور مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم انتصابات فامیلی استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۸۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ورزشکاران اعزامی کشورمان به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.   بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.   گفتنی است، زهرا نبی زاده و ایمان روغنی به عنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.   رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا