Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر از پذیرش بیش از ۳۶ هزار نسخه دارویی در یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر از پذیرش بیش از ۳۶ هزار نسخه دارویی در یک ماه گذشته خبر داد.

 علیرضا عسکری افزود: ارائه خدمات دارویی و عرضه دارو‌های حیاتی و خاص به بیماران و مراجعان از طریق سه داروخانه مرکزی هلال احمر، داروخانه مرکزی شماره ۲ (تهرانپارس) و داروخانه جزیره کیش و ثبت سفارش و واردات دارو‌های تک نسخه ای، ترخیص و تحویل به بیماران پرونده‌ای همواره و بدون وقفه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی، در آبان ماه جاری در مجموع بیش از ۳۶ هزار نسخه (۲۳ هزار بیمار به داروخانه مرکزی هلال احمر، ۱۲ هزار و پانصد بیمار به در داروخانه تهرانپارس و هفتصد بیمار نیز به داروخانه کیش) مراجعه و خدمات ارائه شده است.

عسکری ادامه داد: همچنین در یک ماه گذشته بیش از ۱۷۰۰ نفر نیز به واحد تجهیزات پزشکی برای خرید اقلامی، چون سوزن پورت‌های شیمی درمانی، کیسه‌های استومی، پانسمان‌های تخصصی زخم و آنتی باکتریال و اقلام بهداشتی شامل انواع ماسک پرستاری و سه بعدی، کیت تشخیص سریع کوید ۱۹، انواع دستکش و مایع ضدعفونی کننده، گان، شیلد چشمی، کاور کفش، تب سنج لیزری و دیجیتال و پالس اکسی متر و فشارسنج دیجیتال مراجعه کرده اند.

داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران، خیابان طالقانی و داروخانه مرکزی شماره ۲ تهرانپارس در خیابان جشنواره واقع شده و هموطنان و بیماران می‌توانند برای کسب اطلاعات دارویی با خط ویژه ۴۱۶۵۱ تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: داروخانه هلال احمر خدمات دارو بیمار کیش داروخانه مرکزی هلال احمر یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از نجات کودک ۲ ساله در حال غرق‌ شدن در رودخانه‌ یکی از روستا‌های مهاباد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آن‌ها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌وجوی فرد غرق‌شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش