Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@09:53:03 GMT

زندگی‌نامه کامل شهید سلیمانی منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۸۵۹۹

زندگی‌نامه کامل شهید سلیمانی منتشر می‌شود

کتاب "سرباز؛ قاسم سلیمانی"، زندگی‎نامه کامل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به قلم مصطفی رحیمی از سوی انتشارات خط مقدم به زوی منتشر می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی انتشارات، کتاب «سرباز؛ قاسم سلیمانی» از حیث شخصیت و جایگاه شهید، نویسنده، مستند بودن و ... می‌تواند مهم‌ترین کتاب تاریخ ادبیات مقاومت باشد، این کتاب زندگینامه‌ مستندی است از چوپان‌زاده فقیری که با خلوصی سرشار از طراوت روح و اراده‌ای پولادین و البته تیزهوشی و تدبیر غیرقابل‌انکار، همه دنیا را به تعظیم واداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شهید قاسم سلیمانی، شاید تنها رزمنده‌ای باشد که از بیست‌سالگی تا حدود 62 سالگی، پوتین‌هایش را نیاویخت. دایره فعالیت‌های او تمام سطح خاورمیانه بود و در طول حیاتش به هیچ‌یک از قدرت‌های جهانی تکیه نکرد.

همچنین شاید تنها فرمانده بزرگ نظامی بود که هم‌زمان در قامت یک دیپلمات برجسته و تأثیرگذار نیز نقش‌آفرینی می‌کرد. معنویت و اخلاص در کنش و واکنش‌های او حرف اول را می‌زد و شجاعت بی‌مثالش، زبانزد خاص و عام بود.

در این کتاب سعی شده تمامی فکت‌ها و ماجراها محققانه و مستند باشد، تاریخ‌ها به‌درستی بیاید و از اغراق پرهیز شود. در ضمن، نثر اثر به‌گونه‌ای روان و رسا باشد که مخاطب عام را هم دچار مشکل نکند.

ماجرای نبرد با اشرار مسلح در جنوب شرق ایران، نبرد با داعش در اطراف بغداد، نجات دمشق و عملیات بادیه در سوریه و ماجرای شهادت از نقاط برجسته این کتاب است.

مسابقه کتابخوانی «خط مقدم» به‌مناسبت سالگرد "شهید طهرانی مقدم" برگزار می‌شودتوصیف قابل تأمل پیامبر اسلام از وضعیت "رباخواران" و "اهالی رشوه" در روز قیامت

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی کتاب شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی کتاب قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان اسلامشهر گفت: اگر ما در عرصه اقتصادی رشد کردیم به برکت کارگران و کارفرمایان است. باید از کارگران حمایت کنیم و حقوق و مزایای آن ها را به موقع بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در جامعه بشری، کارگر عامل مهم و حیاتی برای تولید است. زیرا ستون فقرات تولید، کار و ستون فقرات کار، کارگر است. در نظام اسلامی کارگران رکن اصلی تولید و پیشران چرخ اقتصادی کشور هستند.

وی در ادامه افزود: اگر بخواهیم به شعار سال که سال جهش تولید با مشارکت مردم است جامه عمل بپوشانیم دو عامل مهم مشارکت عامه مردم به عنوان رکن اصلی تولید و روحیه و رویکرد جهادی در آن دخیل هستند. کشور ما در جنگ اقتصادی است و کارگران رزمندگان خط مقدم آن هستند، باید آن ها را به سلاح اقتصاد مقاومتی مجهز کنیم.

خطیب نماز جمعه شهرستان اسلامشهر در خصوص شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم تصریح کرد: شهید مطهری یک شخصیت علمی، فرهنگی، معنوی و سکان دار معارف دین است که بسیاری از مسائل علمی و تئوری قانون اساسی ما برگرفته از تفکرات این شهید بزرگوار است. دلیل ترور ایشان نیز توسط گروهک انحرافی فرقان این بود که شهید مطهری سرمایه عظیم و پشتوانه علمی و تئوری نظام اسلامی بود.

حجت الاسلام برقراری خاطر نشان کرد: معلمان فرهیختگان جامعه و موثر در عرصه فرهنگی هستند. از منظر اسلام معلم از جایگاه رفیعی برخوردار است و در برخی روایات از معلم به عنوان پدر یاد شده که دانش آموز باید حق پدری معلم را با تحصیل خوب و اخلاق شایشته ادا کند. اسلام می خواهد دانش آموز ما یک مجاهد مقاوم و سرباز ناب محمدی باشد و در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی کند.


امام جمعه شهرستان اسلامشهر در خصوص سفر رئیس جمهور به کشور پاکستان تاکید کرد: کشور ایران هزار کیلومتر با کشور پاکستان مرز مشترک دارد که تروریست ها از آن مرز وارد خاک ایران شده و عملیات تروریستی اجرا می کنند. این سفر به تفاهمات امنیتی، اطلاعاتی و اقتصادی بین دو کشور کمک خواهد کرد تا امنیت کشور تقویت شود زیرا قرارداد هایی در این زمینه ها بسته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود