Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@01:04:32 GMT

پیش بینی قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۸۶۷۳

پیش بینی قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰

فرارو- قیمت دلار در بازار آزاد امروز یکشنبه بیست و سوم آبان دو راه بیشتر ندارد. یا مثل رو‌زهای شنبه و پنجشنبه هفته قبل به رکوردزنی ادامه می‌دهد و قله جدیدی در سال جاری فتح می‌کند یا دست از لجبازی بر‌می‌دارد و برای یک روز هم که شده، در مسیری مخالف حرکت می‌کند.

به گزارش فرارو؛ قیمت دلار روز شنبه برخلاف بسیاری از پیش‌بینی‌ها، به پیشروی در محدوده ۲۸ هزار تومان ادامه داد و از نیمه این کانال به رقم ۲۸ هزار و ۷۲۰ تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالا اظهارنظر‌های ضد ایرانی جو بایدن و رافائل گروسی بیشتر از هر چیز دیگری برای بازار جذاب بوده و موضوع آزادسازی پول‌های مسدود شده ایران در یکی از کشور‌های خارجی، هیچ تاثیری در روند معاملات نداشت.

قیمت دلار قبل از شروع معاملات امروز دقیقا هزار تومان ظرف یک هفته رشد داشت و حالا بسیاری از معامله‌گران ارزی، اعتقاد دارند وقت اصلاح قیمت‌ها در بازار است. برگشت دلار از رقم ۲۸ هزار و ۷۸۰ تومان به ۲۸ هزار و ۷۲۰ تومان در معاملات عصر دیروز و روند نزولی نرخ دلار فردایی در معاملات پشت‌خطی دیشب این احتمال را پررنگ نشان می‌دهد اما با توجه به رفتار این روز‌های اسکناس آمریکایی باید آماده هر اتفاقی باشیم. حتی ثبت یک رکورد جدید در سال جاری.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد روز شنبه به ماجراجویی‌های خود ادامه داد و برای دومین روز متوالی کاری، به رکوردزنی مشغول شد. از همان نخستین ساعات معاملات دیروز تا ساعت هشت شب که معمولا آخرین خرید و فروش‌ها صورت می‌گیرد، با هربار رفرش کردن قیمت‌ها، متوجه فتح یک قله جدید توسط دلار در بازار می‌شدیم. روز گذشته دلار برای پیشروی مستعد بود و با یک نقل قول از سوی رئیس جمهور آمریکا (درباره نفت ایران) سرعت بیشتری برای پیشروی در کانال ۲۸ هزار تومان به دست آورد. درجریان هستید که سکه و طلا گوش به زنگ وقایع بازار ارز هستند. پس نباید در پایان معاملات دیروز از دیدن رقم ۱۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان مقابل نام سکه امامی تعجب کرده باشید.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت روز شنبه

قیمت روز پنجشنبه

میزان تغییرات

۲۸ هزار و ۷۷۰ تومان

۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان

۲۷۰ تومان

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی اولین روز هفته دو روند متفاوت را پپت سر گذاشت. ابتدا ساعت ۱۰ و ۳۰ نرخ فروش دلار با افزایش ۳۰۰ تومانی به ۲۸ هزار و ۱۲۹ تومان رسید. اما از ظهر دیروز نرخ اسکناس آمریکایی در صرافی‌های منتخب روند کاهشی پیدا کرد و تا ساعت ۱۶ عصر به ۲۷ هزار و ۸۶۹ تومان رسید. یعنی همزمان با رشد قیمت دلار آزاد، دلار دولتی در مسیر معکوس قدم برداشت. بانک مرکزی چنین کاری را برای منتقل کردن بخشی از تقاضای موجود در بازار به سمت خودش انجام می‌دهد، اما این وسط برخی از سودجویان بابت اختلاف سطح پیش آمده بین این دو بازار سوءاستفاده می‌کنند.

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت روز شنبه

قیمت روز پنجشنبه

میزان تغییرات

۲۷ هزار و ۸۶۹ تومان

۲۷ هزار و ۸۲۶ تومان

۴۳ تومان افزایش

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی شب گذشته به رقم ۲۸ هزار و ۶۷۰ تومان رسید و نسبت به اولین لفظ‌ها و معاملات فردایی دیروز حدود ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کرد. البته سقف لفظ‌های پیشنهادی معامله‌گران ارزی برای دلار پشت‌خطی ۲۸ هزار و ۷۶۰ تومان به‌ثبت رسیده بود و هر چقدر به پایان معاملات پشت‌خطی نزدیک می‌شدیم، دلار فردایی با قدم‌های کوتاه عقب‌نشینی می‌کرد. با دیدن رقم ۲۸ هزار و ۶۷۰ تومان که آخرین نرخ دلار فردایی بوده، می‌توانیم متوجه محتاط بودن معامله‌گران بازار بشویم. از یک طرف به‌خاطر نزدیک بودن نرخ دلار فردایی به قیمت بازار آزاد، دلار ممکن است روند صعودی خودش را ادامه بدهد و از یک طرف سیگنال‌های جدید و موضوع احتمال اصلاح قیمت‌ها در بازار، خبر از عقب‌نشینی موقت اسکناس آمریکایی در بازار می‌دهد.

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

شروع معاملات

کف قیمت

سقف قیمت

نوسان

۲۸ هزار و ۴۹۰ تومان

۲۸ هزار و ۴۹۰ تومان

۲۸ هزار و ۷۶۰ تومان

۲۷۰ تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت دلار معاملات پشت خطی صرافی ملی قیمت دلار در بازار آزاد معاملات پشت خطی دلار فردایی تومان رسید هزار تومان روز شنبه قیمت روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.
در ادامه روند ریزشی دلار، امروز شنبه مظنه دلار در کانال‌های تلگرامی به حدود ۶۱ هزار تومان رسید.
روند نزولی کنونی برای تکنیکالیست‌ها معانی روشنی دارد و بیانگر احتمال تشدید روند نزولی دلار در روزهای آتی است.
یحیی آل اسحاق، رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق گفته است: اگر شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمالا دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برمی‌گردد.
فعالان اقتصادی دیگری هم طی روزهای گذشته با دستیابی به خبرهایی مبنی بر مداخله سنگین بازارساز در بازار درهم در دبی، از کاهش نرخ ارز خبر داده‌اند.
محمدرضا فرزین امروز به‌منظور توسعه مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در نشست بانک توسعه اسلامی، به عربستان سفر کرده و ظاهراً رایزنی‌هایی درباره گشایش‌های ارزی جدید برای کشور خواهد بود.

کد خبر 847596 برچسب‌ها خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳