Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: ۳۰ شهید گمنام در سطح کشور شناسایی شدند که از این تعداد سه شهید شناسایی شده در سطح استان کرمان دفن شده‌اند.

به گزارش برنا؛ محمود مهدوی در نشست خبری با بیان اینکه در ایام فاطمیه اول میزبان شهدای گمنام در سطح استان کرمان خواهیم بود، اظهار داشت: ۲۹۶ شهید گمنام در سطح استان داریم که با شناسایی سه نفر از این شهدا تغییر حاصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از سال ۸۰ به بعد  روش شناسایی، تشیع و تدفین شهدای گمنام سازماندهی شده است، افزود: ۳۰ شهید گمنام در سطح کشور شناسایی شدند که از این تعداد سه شهید شناسایی شده در سطح استان کرمان دفن شده‌اند.

مهدوی گفت: شهید مهدی تحویلیان فرزند غلامرضا متولد ۱۳۴۳ از صفهان، رسته  اعزامی این شهید ارتش و در تک دشمن در سال ۶۷ شهید شده که در زمان شهادت ۲۵ سال سن داشته و سال ۱۳۸۷ به عنوان شهید گمنام در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان دفن شده است.

وی ابراز داشت: این هفته خانواده شهید به کرمان سفر خواهند کرد و مورد استقبال مسئولین استانی و شهرستان رفسنجان قرار خواهند گرفت و بر سر مزار فرزندشان حضور خواهند یافت و در مراسمی که شهرستان رفسنجان تدارک دیده شده، شرکت خواهند کرد.

مهدوی افزود: دومین شهید شناسایی شده محمد بدیهی فرزند حبیب‌الله متولد سال ۱۳۵۰ در شهرستان کاشان استان اصفهان، در تک دشمن در منطقه فاو در سال ۱۳۶۷ به شهادت رسیده و در زمان شهادت ۱۷ سال داشته و در منطقه زهکلوت رودبار جنوب در کنار دو شهید گمنام دیگر در سال ۱۳۹۵ دفن شده است و این هفته میزبان خانواده شهید خواهیم بود و بر سر مزار فرزند خود حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: عبدالکریم ابدال‌زاده فرزند غلامعلی متولد ۱۳۴۳ در شهرستان دزفول استان خوزستان، در عملیات والفجر مقدماتی در سال ۱۳۶۱ شهید شده و در زمان شهادت ۱۸ سال سن داشته و مزار این شهید در بخش هنزاء شهرستان رابر در کنار یک شهید گمنام دیگر در سال ۱۳۹۵ دفن شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیان داشت: یک شهید گمنام در استان چهار محال و بختیاری شناسایی شده که مربوط به شهر کرمان است که به‌زودی اطلاعات دقیق‌تری اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهید خانواده شهدای گمنام شهید کرمانی محمود مهدوی شهید گمنام گمنام در سطح سطح استان شناسایی شده دفن شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پیکر شهدای گمنام در کرمان

در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام برای بار دیگر هوای بارانی کرمان پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079154 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • وداع دزفولی‌ها با شهید عشیری لیوسی/ پایان فراق پس از ۴۲ سال
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • میزبانی مردم کوهبنان از یک شهید گمنام
  • استقبال از پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • کرمانی ها برای استقبال از دو شهید گمنام به فرودگاه رفتند
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد