Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@14:07:05 GMT

فراخوان رویداد استارت آپ‌های سرآمدان شاهد و ایثارگر

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۹۱۷۶

فراخوان رویداد استارت آپ‌های سرآمدان شاهد و ایثارگر

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، به نقل از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، آخرین‌ مهلت ارسال آثار برای فراخوان رویداد استارت آپ ‌های سرآمدان شاهد و ایثارگر ،۱۰ آذر اعلام شده و قرار برگزیدگان در بهمن ماه امسال نیز معرفی شوند.

فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و مستندسازی (نرم‌افزارها، اپلیکیشن و بازی‌های رایانه‌ای)، خدمات آموزشی، خدمات اداری در سازمان، سلامت، مراقبت‌های سالمندی و امور جانبازان، امداد و نجات، گردشگری و هتلداری، بانکی و بیمه‌ای، کشاورزی و دامداری، اشتغال و مسکن به‌عنوان موضوعات این رویداد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
تیم‌هایی که حداقل یک نفر از آن‌ها عضو خانواده‌های شهدا و ایثارگران( جانبازان و خانواده‌های آنان با هر درصد جانبازی) باشد برای شرکت در این رویداد می‌توانند با ثبت‌نام در سایت گنج شاهد  ganjshahed.ir (پنل استارت آپ ها) نسبت به ثبت ایده‌ها و محصولات خود اقدام کنند.

این رویداد در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود، در مرحله اول طبق داوری‌های استانی تعدادی اثر انتخاب و به مرحله منطقه‌ای، ارسال می‌شود، چهار ایده در مرحله منطقه‌ای انتخاب و به مرحله کشوری راه می‌یابد.

استارت آپ سرآمدان شاهد و ایثارگر  در چهار سطح ایده، محصول، محصول قابل‌ارائه به بازار و محصول قابل صادرات تقسیم‌بندی و داوری می‌شوند در مرحله کشوری با داوری‌هایی که انجام می‌گیرد و از بین برگزیدگان سه ایده برتر انتخاب و موردحمایت مالی و ارائه تسهیلات قرار خواهد گرفت.

متقاضیان شرکت در این رویداد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با بنیاد شهید و امور ایثارگران و یا روابط عمومی بنیاد نخبگان استان تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید استان یزد استارت آپ بنیاد شهید خبرگزاری فارس اخبار یزد خبرهای یزد استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است