Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – با پایان یافتن مرحله رفت و برگشت رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند که شرکت داروسازی سهند ارس، صنایع مازندران، دانشگاه آزاد اسلامی و فولادین ذوب آمل تیم‌های حاضر در این مرحله هستند. براساس برنامه اعلام شده در مرحله نیمه‌نهایی سهند ارس با فولادین ذوب آمل و صنایع مازندران با دانشگاه آزاد رقابت خواهد داشت تا فینالیست‌ها مشخص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های بازنده هم در رده‌بندی به مصاف هم خواهند رفت.

تیم‌های حاضر در لیگ کشتی آزاد امسال از کشتی‌گیران المپیکی و مدال‌آوران جهانی بهره بردند که همین به جذابیت لیگ اضافه کرده بود. جدال مدعیان در تیم‌های مختلف باعث شد تا نتوان از قبل تیم قهرمان را پیش‌بینی کرد. 

* سهند ارس:

تیم سهند ارس امسال با سرمربیگری علیرضا رضایی نایب‌قهرمان المپیک در رقابت‌های لیگ شرکت کرد. وی که پیش از این سابقه مربیگری در دانشگاه آزاد داشت امسال در تیمی دیگر با جمع کردن مدعیان به دنبال قهرمانی است. امیرمحمد یزدانی در ۷۰ کیلوگرم، محمد نخودی در ۷۹ کیلوگرم، علیرضا کریمی در ۹۲ کیلوگرم، امین طاهری در ۱۲۵ کیلوگرم از مدعیان و ملی‌پوشان سهند ارس هستند. 

* صنایع مازندران: 

رضا یزدانی دارنده دو مدال طلا قهرمانی جهان امسال با صنایع مازندران وارد لیگ شده است. تیم یزدانی که در دور رفت با امتیاز فنی مقابل ستارگان ساری شکست خورده بود در دور برگشت با برتری ۷ بر ۳ و برتری مقابل دیگر تیم‌های دیگر به نیمه‌نهایی صعود کرد تا در این مرحله مقابل دانشگاه آزاد قرار بگیرد. رحمان عموزاد در ۶۱ کیلوگرم،  ماگمدوف در ۷۰ کیلوگرم، کامران قاسم پور در ۸۶ کیلوگرم از مدعیان تیم صنایع محسوب می‌شوند. 

صنایع مازندران که برای قهرمانی لیگ تلاش می‌کند با چند کشتی‌گیر مطرح روسی و همین طور المپیکی کشورمان وارد مذاکره شده تا تیم را در نیمه‌نهایی و فینال تقویت کند. هادی حبیبی مربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران در این باره گفت:  از ابتدای لیگ کادر فنی گفته بود که تلاش ما قهرمانی در مسابقات است. چند گزینه داخلی و خارجی هم داریم که قرار است به ترکیب ما اضافه شوند.

رضا یزدانی سرمربی تیم مازندران هم درباره تقویت تیم، عنوان کرد: هنوز از همه توان خود استفاده نکردیم و مطمئن باشید برای مرحله نیمه‌نهایی و فینال تیم ما تقویت خواهد شد چراکه همچنان در برخی اوزان با مشکل مواجه هستیم.  برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی و فینال برنامه داریم و  سکوی قهرمانی را نشانه گرفته‌ایم و برای رسیدن به این مهم با همه توان تلاش خواهیم کرد.

* دانشگاه آزاد:

دانشگاه آزاد در لیگ امسال با غلبه بر  شهید صدرزاده، فرم دمای اراک و جوانان البرز توانست خود را در جمع ۴ تیم برتر قرار دهد. این تیم که کار سختی مقابل حریفانش در مرحله مقدماتی نداشت، از هیچ کشتی‌گیر ملی‌پوشی هم بهره نبرد اما مشخص نیست در ادامه لیگ کشتی‌گیر مطرح و مدال‌آوری جذب این تیم شود یا خیر.

* فولادین ذوب آمل:

فولادین ذوب آمل بدون دغدغه و با غلبه بر  پاس ناجا مازندران و مجتمع آلومینیوم حکمتی تبریز راهی نیمه‌نهایی شد تا در این مرحله مقابل سهند ارس قرار بگیرد. علی قلی زادگان در ۵۷، رضا اطری در ۶۱ کیلوگرم، محمدصادق فیروزپور در ۷۴ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در ۹۲ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم از مدعیان و ملی‌پوشان آمل هستند.

با توجه به برنامه اعلام شده احتمال رویارویی ملی‌پوشان مدال‌آور جهانی در لیگ وجود دارد که همین به جذابیت لیگ اضافه خواهد کرد. شاید یکی از جذاب‌ترین مبارزه‌ها مصاف امیرحسین زارع و امین طاهری در وزن ۱۲۵ کیلوگرم باشد. هنوز زمان برگزاری نیمه‌نهایی و فینال اعلام نشده است. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر کشتی امیرحسین زارع کامران قاسم پور لیگ برتر کشتی نیمه نهایی و فینال مرحله نیمه نهایی صنایع مازندران دانشگاه آزاد سهند ارس ذوب آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی

دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در وستفالن برگزار می‌شود.

طرفداری | دورتموند و پاری سن ژرمن در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. 

اطلاعات مسابقه دورتموند و پاری سن ژرمن تورنمنت: دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه ۱ می ۲۰۲۴ | ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۳۰ به وقت تهران ورزشگاه: سیگنال ایدونا پارک داور: آنتونی تیلور (انگلیس) ترکیب ابتدایی دورتموند و پاری سن ژرمن

دورتموند (۱-۳-۲-۴): کوبل | ریرسون، اشلوتربک، هوملس، ماتسون | جان، زابیتسر | آدیمی، برانت، سانچو | فولکروگ

پاری سن ژرمن (۳-۳-۴): دوناروما | حکیمی، مارکینیوش، هرناندز، مندس | زائر امری، ویتینیا، رویز | دمبله، ام باپه، بارکولا

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی