Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور در مورد انتخاب سرمربی جدید صحبت کرد.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص روند مذاکره با سرمربی جدید تراکتور اظهار داشت: گزینه اولیه ما آقای پانوچی بود و طی مذاکراتی کن داشتیم به توافق مالی رسیده بودیم ولی سر مدت قرارداد با وی به توافق نرسیدیم. ما قصد داشتیم دو ساله و تا پایان فصل بعد با او قرارداد امضا کنیم ولی او فقط تا پایان فصل حاضر به امضای قرارداد با تراکتور شده بود و سر همین موضوع ما از خیر جذب او گذشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما برای او و دستیارانش بلیت گرفته بودیم ولی به خاطر این ماجرا به توافق نرسیدیم. بعد از چند روز وکیل ایشان پیام داد و اعلام تمایل کرد که با ما همکاری کنند و آقای پانوچی تمایل دارد به تراکتور بیاید. حتی این را گفتند که این بار پول بلیتشان را هم خودشان پرداخت می‌کنند ولی به خاطر خلف وعده سری قبل ما دیگر حاضر به مذاکره دوباره نشدیم و قید ایشان را زدیم.

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور در مورد مذاکره با اریکسون هم گفت: ما بعد از پانوچی مذاکراتی با اریکسون داشتیم و ایشان سوالاتی در مورد تراکتور و فوتبال ایران داشت. اینکه تراکتور فصل قبل در لیگ چندم شد و امسال چندم جدول است. حتی در مورد درآمد تراکتور از حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی و… پرسید که ما گفتیم در ایران چنین مسائلی نداریم و آقای زنوزی گفتند همه مخارج تراکتور را خودم از جیب می‌دهم که برای اریکسون عجیب و غیر قابل باور بود.

نصیرزاده ادامه داد: ما با یک مبلغ مناسب با اریکسون به توافق رسیدیم ولی بعد چند روز این قیمت را تا چند برابر بالا بردند و یک رقم غیر منطقی به ما گفتند که نپذیرفتیم. آقای اریکسون به ما پیام داد و گفت من تحقیق کردم و متوجه شدم تراکتور یک تیم پرطرفدار در فوتبال ایران است و دوست داشتم در سال‌های آخر مربیگری آنجا بیایم ولی وکلایم در مورد رقم قرارداد سختگیری کردند.

وی ادامه داد: بعد از این ماجرا با مطالعه سراغ آقای سولدو رفتیم و به توافق رسیدیم و قرارداد ایشان تا پایان فصل آینده است و یک دستیار هم که مربی بدنساز است با خودش به ایران آورده است و کارش را در تراکتور شروع می‌کند.

نصیرزاده در مورد استعفای نظمی گفت: آقای نظمی از مدیران ورزشی و سالم و متعهد است که سال‌ها خدمات ارزنده‌ای در اداره ورزش و جوانان استان و مدیریت تراکتور داشته است. متاسفانه ایشان دچار سو تفاهم شد و استعفا داد و تمایل بر این بود که با ایشان ادامه همکاری داده شود و با استعفا مخالفت شد و حالا باید گزینه جدید مدیرعاملی مشخص شود هم از اعضای هیات مدیره و هم خارج از آن گزینه وجود دارد.

وی در مورد شایعه مدیرعاملی خودش توضیح داد: خیر. قرار نیست من مدیرعامل جدید تراکتور باشم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور هوشنگ نصیرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!

به گزارش ورزش سه، عارف آقاسی مدافع تیم تراکتور پس از محرومیت در بازی با نساجی با حضور حمید مطهری به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و در بازی مقابل ذوب آهن به میدان رفت.

او در بازی هفته بیست و سوم در لیگ برتر مقابل ذوب آهن خمس را خشمگین کرد و خیلی زود از ترکیب این تیم خارج شد و در بازی بعد هم روی نیمکت قرار گرفت.

آقاسی در بازی با ذوب آهن 120 دقیقه در زمین حضور داشت و پنالتی خود را هم به زیباترین شکل ممکن به گل تبدیل کرد و در پیروزی این تیم تاثیر گذار بود.

او در نیمه دوم بازی با حرکتی تکنیکی درون محوطه جریمه تراکتور مهاجم ذوب آهن را از جریان مسابقه خارج کرد و توپ را به تسلط تراکتور درآورد و مورد تشویق نیمکت نشینان این تیم قرار گرفت و ورزشگاه را هم تحت تاثیر قرار داد، در حالی که کورس سریعی بین او و مهاجم ذوب آهن بود با پشت پا توپ را به عقب انداخت و با چرخش سریع توپ را به سود تیم خود در اختیار گرفت.

بازگشت مدافع تاثیرگذار تراکتور که در نیم فصل نخست عملکرد فوق‌العاده ای داشت پیش از بازی با استقلال یک اتفاق جالب خواهد بود،مدافع مورد علاقه در دیدار حساس مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت و انگیزه های خود را دنبال خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید
  • گیلان با ۹۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه اکسپو حضور دارد
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد