Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@14:02:56 GMT

دزد حساب پیرمرد‌ها در خمین دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۷۹۸۰۷

دزد حساب پیرمرد‌ها در خمین دستگیر شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  فردی که به بهانه کمک به افراد سالمند، کارت‌های بانکی آنان را به سرقت می‌برد و از آنان برداشت غیر مجاز می‌کرد، در عملیات پلیس شهرستان خمین دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد فکوری فرمانده انتظامی شهرستان خمین با تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان سالمند خمینی مبنی بر سرقت کارت‌های عابر بانک این افراد و برداشت غیر مجاز از این کارت ها، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فکوری افزود: با توجه به اهمیت موضوعدر این رابطه پرونده‌ای تشکیل شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خمین موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس از مالباختگان مشخص شد مدتی است که فردی با حضور در نزدیکی برخی از دستگاه‌های عابر بانک، افراد سالمند بیسواد و یا کم سواد را شناسایی کرده و به بهانه کمک به این افراد در برداشت و یا انتقال وجه در فرصتی مناسب کارت این افراد را با کارت‌های سوخته‌ای که از قبل تهیه کرده جابجا کرده و با توجه به در دست داشتن رمز کارت‌ها اقدام به برداشت از حساب این افراد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین تصریح کرد: در ادامه روند رسیدگی به این پرونده و در اقداماتی تخصصی، فردسارق شناسایی و در عملیات کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

او با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت و کلاهبرداری به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از افراد سالمند بیان نشان کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افراد سالمند شهرستان خمین سرقت اموال شهرستان خمین دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۷۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

او تصریح کرد: سرپرست یک خانواده به علت بدهی از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند