Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:48:11 GMT

تقاطع غیر همسطح میدان‌بار مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۰۱۰۶

تقاطع غیر همسطح میدان‌بار مسدود شد

ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از مسدود شدن سطح سوم تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری(پل روگذر میدان‌بار) برای عملیات فنی از امروز به مدت یک هفته خبر داد.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره اینکه این مسیر از سمت بلوار ارتش به بلوار آیت‌الله نجفی مسدود شده است، اظهار کرد: پس از اتمام عملیات بهسازی این قسمت، مسیرهای دیگر این تقاطع برای اجرای عملیات فنی و بهسازی مسدود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اجرای این عملیات با هدف پیشگیری از بروز آسیب و برای بهسازی درزهای انبساطی تقاطع غیر همسطح میدان‌بار انجام می‌شود، افزود: از رانندگان درخواست می‌کنیم در مدت اجرای عملیات فنی از مسیر جایگزین بلوار سید جمال، دوبرگردان و راستگرد سید جمال‌ برای رفتن از بلوار ارتش به سمت بلوار آیت‌الله نجفی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان در پایان خاطرنشان کرد: پیش از این، تعمیرات فنی و مهندسی مسیر رفت و برگشت پل‌های خواجه رشید و روگذر تختی نیز اجرا شد.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب

سرگرد محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: طبق ابلاغیه پلیس راه فراجا، محور کندوان امروز از ساعت ۱۰ صبح از بالای طویر به سمت تهران و کرج مسدود می شود.

وی افزود: همچنین طبق این ابلاغیه مسیر برگشت و بالعکس به سمت شمال یکطرفه می شود.

طبق اعلام مرکز مدیریت راهداری مازندران، در حال حاضر در محور کندوان محدوده تونل البرز تا سیاه بیشه ترافیک سنگین و در مابقی مسیرها ترافیک به صورت عادی و روان جریان دارد.

کد خبر 6093557

دیگر خبرها

  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • این میدان در تهران مسدود می‌شود
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است