Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید جهان نژادیان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: ۴ فروند کشتی اقیانوس پیما حامل ۳۰۰ هزار تن گندم امروز در اسکله بندر امام خمینی (ره) پهلو گرفتند.

او با بیان اینکه محموله‌های گندم به سفارش شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران است، اظهار داشت: طبق برنامه کار تخلیه گندم پس از انجام تشریفات و نظارت قانونی نهاد‌هایی همچون استاندارد، قرنطینه، غذا و دارو و گمرک آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهان نژادیان با بیا ناینکه با تخلیه محموله‌های گندم از این کشتی‌ها، مجموع واردات گندم از بندر امام طی امسال از ۲ میلیون تن فراتر رفت، اظهار داشت: روند واردات غلات مورد نیاز کشور، طبق برنامه تنظیمی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران انجام خواهد شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این شرکت دولتی وابسته به وزارت جهادکشاورزی، مسئولیت واردات انحصاری ۴ کالای اساسی شامل؛ گندم، برنج، شکر و روغن خام خوراکی را برعهده دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محموله گندم بارگیری کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس

مشعل سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک سوار بر یک کشتی قدیمی راهی فرانسه شد.

به گزارش ایسنا، مشعل سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک در یونان روشن و 11 روز در سراسر یونان حمل شد. روز گذشته مشعل المپیک به مسئولان کمیته برگزاری بازی های المپیک پاریس تحویل داده شد.

مشعل المپیک دقایقی پیش سوار بر یک کشتی قدیمی سفر خود را به سمت فرانسه آغاز کرد. این کشتی در ماه می وارد بندر مارسی می‌شود و سپس در سراسر فرانسه حمل خواهد شد تا در نهایت وارد پاریس میزبان بازی‌های المپیک شود.

کشتی «بلم» که تنها چند هفته پس از بازی‌های ۱۸۹۶ آتن به آب انداخته شد، سفرش را به مقصد فرانسه و شهر پاریس، میزبان آتی بازی‌های المپیک، آغاز کرد. در این کشتی پرچم کشورهای شرکت کننده در المپیک نیز نصب شده است.

مشعل المپیک هشتم می (۱۹ اردیبهشت) به بندر مارسی می‌رسد. انتظار می‌رود جمعیتی متشکل از 150 هزار نفر  برای دیدن مشعل المپیک بیایند.

کشتی حامل مشعل المپیک 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • گاف دولتی در اعلام خودرو‌های وارداتی دپویی
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره