Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ذوالعلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات کیک بوکسینگ انتخابی تیم هیات استان کرمان به منظور اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی با حمایت هیات انجمن های ورزش های رزمی استان و شهرستان کرمان در رده سنی بزرگسالان پیگیری شد.

وی اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها ۱۳۵ کیک بوکسینگ کار از شهرستان های کرمان، بم، سیرجان، رفسنجان، کوهبنان، زرند، شهربابک و جیرفت در محل خانه رزمی کرمان به منظور انتخاب در تیم استان و اعزام به مسابقات کشوری به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی شهرستان کرمان گفت: آریا جهانشاهی از سیرجان، علی جرجندی و دانیال برزگر از بم در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم، کامیاب جعفری از رفسنجان، عرفان مظفری از کرمان و حامد یقوبی از کوهبنان در منفی ۶۰ کیلوگرم و علی گوهرگزی از کرمان، محسن پژمان از سیرجان و جاوید پورناصری از زرند در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم به ترتیب عناوین نخست تا سومی این رقابت ها را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم نیز مجتبی جمالی از کوهبنان قهرمان، صادق محیاپور از سیرجان نایب قهرمان و حسین جعفری از بم سوم شدند.

وی گفت: همچنین در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم مهران حق دوستی از کرمان، مهدی ترجمانی از سیرجان و ابولفضل بنی اسد از کرمان، در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم شهاب بهرامیان از سیرجان، سیدعلی حسینی از کرمان و امین رضا محمودی از جیرفت بر روی سکو ایستادند.

ذوالعلی افزود: این رقابت ها در وزن منهای ۸۵ کیلوگرم به ترتیب با درخشش رضا جلالی از بم، محسن کافی زاده از کرمان و ابولفضل نجمی از سیرجان همراه شد و در وزن منهای ۹۰ نیز ابولفضل امیرمقدم از رفسنجان مدال طلا، امیرحسین اسلام پناه از سیرجان نقره و فرهاد ابراهیمی از سیرجان مدال برنز این رقابت ها را تصاحب کردند.

وی ادامه داد: همچنین مهران شجاعی از کرمان، فاضل عربپور از کرمان و سجاد نصیری از بافت هم عناوین قهرمانی تا سومی این مسابقات را به دست آوردند.

برچسب‌ها کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان فدراسیون ورزش های رزمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان فدراسیون ورزش های رزمی کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان فدراسیون ورزش های رزمی وزن منهای رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این مسابقات ۲ هزار و ۳۰۰ کاراته‌کا به مدت ۶ روز در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان تا امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد همدان رقابت دارند.

دختران کاراته کا در پیکار‌های رده سنی جوانان در پنج وزن باهم رقابت کردند و نفرات برتر به شرح ذیل اعلام شدند:

وزن ۴۸- کیلوگرم:
۱. غزل فتحی چشمه از استان لرستان
۲. فاطمه جعفرنژاد از استان تهران
۳. یسنا زرین از استان آذربایجان
۳. دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان

وزن ۵۳- کیلوگرم:
۱. زهرا رضازاده از استان اصفهان
۲. سوگل سروری از استان کرمانشاه
۳. ریحانه روزبهانی از استان تهران
۳. سوگند عیاری از استان تهران

وزن ۵۹- کیلوگرم:
۱. سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان
۲. فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان
۳. محیا نادری از استان همدان
۳. هلیا کماسی از استان تهران

وزن ۶۶- کیلوگرم:
۱. غزل یزدانی از استان البرز
۲. مهسان خدارحمی از استان تهران
۳. مائده نجفی از استان تهران
۳. دیانا افتخاری از استان کردستان

وزن ۶۶+ کیلوگرم:
۱. سارا پاداش از استان قم
۲. مائده شالی از استان قزوین
۳. فاطمه عابدی از استان مازندران
۳. مهلا صداقت از استان مازندران

این پیکار‌ها امروز پنجشنبه در رده سنی بزرگسالان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد