Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@20:31:44 GMT

قیمت رقابتی در بازار آهن آلات با آهن استیل یکتا

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۰۲۸۷

قیمت رقابتی در بازار آهن آلات با آهن استیل یکتا

با آهن استیل یکتا بیشتر آشنا شوید

آهن استیل یکتا به عنوان برند شناخته شده در بازار آهن و در زمینه قیمت،خرید و فروش آهن مورد اعتماد فعالان این حوزه قرار گرفته است. با توجه به توسعه روز افزون فناوری در صنایع و ساختمان حضور رقبای متعدد در زمینه آهن آلات، با تکیه بر سوابق همکاری با مجموعه های متعدد و معتبر در ایران عزیزمان، بر آن شدیم تا صداقت در گفتار ، سرعت ، عمل و تعهد را سر لوحه امور خود قرار داده و افتخار جلب رضایت مشتریان را در کارنامه خود ثبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما میخواهیم با اطلاعات بروز و دقیق، ضمن افزایش قدرت انتخاب مشتریان، بازار فعلی آهن آلات را نیز از حالت سنتی خارج کرده و آنها را به جدیدترین فناوری‌ و ابزارهای روز در این حوزه مجهز کنیم.شما میتوانید برای مشاهده قیمت روز آهن آلات و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۴۰۷۱ تماس حاصل فرمایید و یا به سایت این مجموعه https://ahanyekta.com مراجعه فرمایید.

محصولات و خدمات مجموعه آهن استیل یکتا

مجموعه آهن استیل یکتا تامین کننده آهن آلات ساختمانی و صنعتی و‌قیمت آنلاین آهن از جمله تیرآهن ، میلگرد ، نبشی ، ناودانی ، پروفیل ، انواع ورق و ... میباشد.این مجموعه با سال ها تجربه و فعالیت در بازار آهن ایران تلاش نموده با شناخت نیازهای مخاطبان خود ، مرجعی مطمئن و قابل اعتماد برای آنان باشد. تجربه ی سال ها فعالیت باعث به وجود آمدن خریدی امن ، آسان و ارزان برای خریداران شده است . این مجموعه افتخار این را دارد که توانسته در این مدت با شرکت ها و مجموعه های بزرگی همکاری نمایید.

تامین کننده انواع آهن آلات و ارائه قیمت رقابتی در بازار به روزرسانی قیمت محصولات فولادی با استعلام از کارخانه ها و بنگاه های سراسر کشور ارائه اخرین اخبار و رویدادهای بازار آهن آلات کشور  ارسال به تمام نقاط ایران در کمترین زمان ارائه مشاوره خرید محصول مناسب و مطمئن ، توسط کارشناسان متخصص برای کلیه متقاضیان 

بهترین فروشنده انواع تیرآهن + کارخانه و سایز های مختلف

آهن استیل یکتا یکی از شرکت های بزرگ در ارائه انواع تیرآهن می باشد که با اکثر کارخانه های تولید آهن در ارتباط است تا بتواند محصولات مورد نیاز بازار را تهیه نماید و به دست شما مشتری عزیز برساند. با توجه به تعامل زیادی که ما با کارخانه های مادر داریم توانسته ایم بهترین قیمت روز تیرآهن را ارائه دهیم تا مشتریان بتوانند در هنگام خرید بهترین تصمیم گیری را داشته باشند. هماطور که باید بدانید سیاست قیمت گذاری تیرآهن بسته به نوع مواد اولیه، کیفیت کالا و مقدار تیراژ این محصول بستگی دارد که گاهی اوقات قیمت محصولات یک تولیدی نسبت به دیگر رقبا با نوسانات مختلف مواجه می شود.

۵ کارخانه برتر تولید کننده تیرآهن

در ادامه با ۵ شرکت بزرگ و موفق تولید کننده تیرآهن آشنا میشویم.آهن استیل یکتا با این شرکت های بزرگ ارتباط مسقیم دارد و مشتریان عزیز میتوانند این تیرآهن ها را با سایز های مختلف ۱۲ ، ۱۴ ، ۱۶ ، ۱۸ و ... با قیمت عالی از ما دریافت کنند.هدف این شرکت به عنوان یکی از تامین‌ کنندگان تیرآهن این است که با خدمات هرچند اندک خود بتواند در راه پویا شدن چرخ صنعت کشور گام برداشته و با شناخت دقیق نیازهای مشتریان خود نسبت به ارائه خدمات بهینه شامل مشاوره فنی، قیمت رقابتی، خرید کالا و... اقدام نماید.

تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان تیرآهن شرکت فایکو ( فولاد البرز ایرانیان ) تیرآهن مجتمع جهان فولاد غرب تیرآهن شرکت نورد آریان فولاد تیرآهن فولاد ناب تبریز خرید آنلاین تیرآهن و دریافت قیمت از آهن استیل یکتا

برای خرید آنلاین تیرآهن کافیست ابتدا قیمت روز تیرآهن را از صفحه مربوطه در سایت مشاهده کنید ، سفارش خود را ثبت کرده و یک پیش فاکتور دریافت کنید. از همان ابتدا هزینه انبارداری، حمل و نقل و زمان تحویل بار مشخص است. پروسه حمل و نقل و بارگیری برعهده ما است و هماهنگی‌ ها و پیگیری‌ های لازم توسط کارشناس فروش انجام می‌گیرد. در نهایت پس از تحویل بار در زمان تعیین شده، مابغی مبلغ قرارداد توسط مشتری پرداخت می‌شود و معامله به اتمام می‌رسد.

شناخت استانداردهای موجود تیرآهن و انتخاب کیفیت بهتر راهی برای افزایش استحکام سازه و کاهش هزینه های بعدی بر دوش سازنده و ساکنان آن خواهد بود. به همین جهت سعی کنید قبل از خرید تیرآهن مورد نیاز  ابتدا به طور کامل درباره انواع تیرآهن ‌های موجود در بازار اطلاعات لازم را کسب کنید و از هزینه‌ های مجدد پیشگیری کنید و کیفیت و مقاومت ساختمان را تا حد زیادی افزایش دهید.

سوالات متداول آهن استیل یکتا ۱.آهن استیل یکتا چگونه میتواند به ما کمک کند؟

آهن استیل یکتا با داشتن کادری حرفه ای و متخصصین از مشاوره تا تحویل بار در مقصد مورد نظر شما و همراه شماست تا لذت خریدی آسوده را تجربه کنید.

۲.خدمات و فعالیت های شرکت آهن استیل چیست؟

شرکت آهن استیل با توجه به نیاز های مشتریان سعی بر تشکیل زیر مجموعه های خدمات رسان جهت تسهیل در امر خرید و فروش آهن آلات و فولاد های آلیاژی نموده است.

۳.چرا و چگونه باید به آهن استیل یکتا اعتماد کنیم ؟

به دلیل تجربه و بیش از 15 سال سابقه در حوزه خرید و فروش آهن آلات با داشتن کادری مجرب ، حرفه ایی و تخصصی و مشتریان ارزشمندی که در سراسر کشور در کنار این مجموعه هستند ،ارائه گواهی های مختلف و امکان بازدید قبل از خرید ، مواردی است که ما را معتبر و قابل اعتماد ساخته است .

۴.چه مواردی در هزینه ارسال بار موثر هستند؟

۱.مسافت و وزن کالا ۲. نوع کالا ۳. تعداد محل های بارگیری.

۵.امکان تحویل کالا در روز و یا ساعت مشخص وجود دارد؟ و نحوه ی ارسال بار چگونه است؟

برای ارسال بار هیچ محدودیتی وجود ندارد و طبق توافق فی مابین و هماهنگی با مشاوران ما میتوان زمان و ساعت را مشخص کرد.

خرید آنلاین ورق آهن ( ورق سیاه ) در آهن استیل یکتا

ورق‌های فولادی با دو روش نورد سرد و گرم تولید و عرضه می‌شوند. ورق‌های نورد گرم با عنوان «ورق سیاه» و یا ورق آهن شناخته می‌شود. همان طور که از نام این روش مشخص است، ورق‌های نورد گرم در دمای بسیار زیادی تولید می‌شوند،این ورق‌ها پس از تولید، سطحی زبر و خشن دارند و رنگشان هم تیره و مات است؛ ورق سیاه (ورق آهنی) به روش نورد گرم تولید می شود. این ورق در دمایی بالاتر از دمای تبلور مجدد فولاد (معمولا بالاتر از ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد) از نورد اسلب تولید می شود. به این صورت که اسلب دما بالا از میان غلتک ها عبور داده شده و ضخامت آن کم می شود. اگر بخواهیم مراحل نورد گرم ورق را نام ببریم، به صورت زیر خواهد بود.

قیمت ورق آهن در آهن استیل یکتا

آهن استیل یکتا بهترین فروشنده ورق های آهن ( ورق سیاه ) میباشد.هنگام خرید ورق سیاه حتما باید به کاربرد آن توجه داشت تا در بین انواع ورق سیاه، نوع مناسب کار خود را تهیه نمایید. کاربرد این ورق تعیین‌ کننده ضخامت و ابعاد مورد نیاز شما می باشد.پایین ترین قیمت ورق آهن را از آهن یکتا بخواهید. مجموعه ی آهن استیل یکتا هم اکنون این افتخار را دارد که انواع ورق سیاه ( ورق آهن ) تولیدی شرکت های معتبر را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار مصرف کنندگان و خریداران ورق آهن در سراسر ایران قرار دهد. شما خریداران و مصرف کنندگان می توانید جهت تهیه ی ورق سیاه صنعتی و ورق سیاه ساختمانی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با کانالهای ارتباطی ما تماس حاصل بفرمایید. به علت نوسانات قیمت گرفتن تأیید قیمت ورق سیاه الزامی می باشد.

چند نکته مهم هنگام خرید آهن

در هر خریدی ممکن است اشتباه رخ دهد. این اشتباهات در خرید آهن موجب ایجاد هزینه خیلی زیاد، از دست دادن وقت و زمان شود، در نتیجه بهتر است پیش از خرید، هماهنگی کاملی با فروشنده داشته باشید. دریافت پیش فاکتوری که با جزئیات کامل شامل نام جنس، نوع آن، تعداد، قیمت واحد و قمیت نهایی، خرید شما در آن ثبت شده باشد، بهترین کار در این زمینه است. همچنین از آنجا که پیش فاکتور به شما قیمت امروز آهن را می‌ دهد، قبل از پرداخت، بهتر است تاییدیه آن را دریافت کنید. سایر هماهنگی‌ های قبل از پرداخت شامل هزینه‌های حمل، بیمه، زمان تحویل آهن و محل تحویل آن است. در نهایت پس از مشخص شدن تمامی این موارد، می‌توانید مبلغ خرید را پرداخت نمایید.

بررسی تخصصی محصولات و برند ها بررسی بنگاه ها و فروشندگان آهن تعیین دقیق مقدار بار مورد نیاز شما استفاده از تجربه یک مشاور خوب ( ما آهن استیل یکتا را برای مشاوره در زمینه آهن آلات به شما پیشنهاد میکنیم ) بار خریداری شده را هنگام تحویل ، با فاکتور خرید و گواهینامه فنی درج شده بر روی محصول حتما چک کنید

منبع : سایت آهن استیل یکتا | www.ahanyekta.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی غلامعلی محمدی فاطمه اسدی بیژن قاسم زاده خرید و فروش آهن آلات قیمت روز تیر آهن قیمت ورق آهن خرید اینترنتی رپرتاژ آگهی طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی غلامعلی محمدی فاطمه اسدی بیژن قاسم زاده بازار آهن مورد نیاز ورق سیاه آهن آلات نورد گرم ورق آهن شرکت ها ورق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال