Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر امر نظارت، بیان داشت: بازرسی دوره‌ای از دفاتر اسنادرسمی، ازدواج و طلاق و واحد‌های ثبتی به طور مستمر انجام شود.

خبرگزاری میزان - نشست حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با معاونین این سازمان و روسای واحد‌های ثبتی تهران برگزار شد.

وی بر دستیابی به اهداف و برنامه‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبتنی بر سند تحول قضایی و با توجه به رویکرد قوه قضاییه در دوران تحول و تعالی تاکید کرد و افزود که این تحول باید در همه ارکان سازمان ثبت احساس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول عالی قضایی با خاطرنشان این نکته که پرونده‌های اجرای اسناد رسمی با اقدامات جهادی و تشکیل کارگروه‌های مربوطه از هفتصدهزار پرونده در آبان ۹۸ به ۵۳۳ هزار فقره پرونده رسیده است، به توفیقات حاصله در رابطه با پرونده‌های وصولی و تجدید اشاره کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور لزوم انجام مطالعات تطبیقی پیرامون طرح کاداستر را مورد تاکید قرار داد.

بابایی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در زمینه کاداستر، گریزی هم بر تعامل بین سازمانی و بهره گیری از تجارب مدیران پیشکسوت و باتجربه و هماهنگی با اداراتی همانند دادگستری، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و سایر نهاد‌ها زد و در عین حال ابراز امیدواری کرد که کاداستر اراضی ملی با تسریع بیشتری انجام شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور راه اندازی کارگروه مشورتی و نشست و تعامل با روسا و معاونین در جهت ارائه مسائل و مشکلات پیش‌رو و بیان ایده‌ها و پیشنهادات را از جمله برنامه‌های خود به منظور پیشبرد بهتر امور عنوان کرد.

بابایی تاکید کرد: با توجه به زمانبندی ایجاد شده جهت اتمام طرح کاداستر و با تخصیص اعتبار و بودجه لازم در این خصوص، طرح کاداستر استان تهران باید تا سال آینده به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد که زمینه تامین نیرو متناسب با نیاز هر واحد ثبتی فراهم شود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خطاب به روسای واحد‌های ثبتی کل کشور تصریح کرد که تا پایان بهمن ماه برنامه‌های سال ۱۴۰۱ را مشخص و میزان پیشرفت برنامه‌های سال جاری را اعلام نمایند.

بابایی خطاب به مدیران ستادی و استانی یادآور شد: هر ماه در تمامی استان‌ها و واحد‌های ثبتی باید شاخص‌های مهم عملکردی از جمله در بحث کاداستر، تثبیت اراضی و اجرای اسنادرسمی رصد و رتبه بندی شوند و هر ماه کارنامه‌ای از عملکرد واحد‌های ثبتی وجود داشته باشد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر امر نظارت، بیان داشت: بازرسی دوره‌ای از دفاتر اسنادرسمی، ازدواج و طلاق و واحد‌های ثبتی به طور مستمر انجام شود.

گفتنی است در این نشست عملکرد واحد‌های ثبتی استان تهران مورد ارزیابی قرار گرفت و روسای هر واحد پس از ارائه آمار عملکرد، مشکلات و مسائل خود را مطرح و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارشادات لازم را مبذول داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور واحدهای ثبتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور واحدهای ثبتی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور واحد های ثبتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهانه ۶ هزارتن شیرخشک در کشور مصرف می‌شود

سیاوش سلیمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزارتن شیرخشک تولید می شود که با استمرار این روند پیش بینی می شود که تولید شیرخشک تا پایان سال به مرز ۳۰۰ هزارتن برسد.

او با بیان اینکه ماهانه ۶ هزارتن شیرخشک در کشور مصرف می شود، افزود: با احتساب تولید و مصرف، حداقل ۲۰۰ هزارتن شیرخشک باید به بازارهای هدف صادر شود.

سلیمی با بیان اینکه بیش از ۴۵ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است، گفت: با توجه به کاهش قدرت خرید، شیرخام بیشتری روانه کارخانجات شیرخشک می شود.

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک صنعتی گفت: با توجه به قیمت جهانی و پایه صادراتی گمرک، خواستار تعدیل نرخ هستیم، اما متاسفانه تاکنون توجهی به این موضوع نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • ماهانه ۶ هزارتن شیرخشک در کشور مصرف می‌شود
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان