Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال جدید Arcane به‌عنوان اولین اثر انیمیشنی Riot Games از بازی League of Legends بعد از گذشته دو ماه جایگاه Squid Game را در صدرجدول پربیننده‌ترین آثار نتفلیکس از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، درحالی که تنها سه روز از آغاز پخش سریال انیمیشنی آرکان: لیگ برترین‌ها می‌گذرد، این اثر موفق شده تا در ۳۷ کشور جهان به‌عنوان پربیننده‌ترین سریال سرویس استریمینگ نتفلیکس مطرح شده و مجموعه‌ی پرطرفدار و کره‌ای Squid Game را پایین بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بازی ماهی مرکب» با ۱۱۱ میلیون بیننده در سراسر جهان رسماً به‌عنوان بزرگ‌ترین اثر این سرویس استریمینگ در طول تاریخ عملکرد آن شناخته می‌شود.

داستان سریال Arcane در دنیای رانتره‌ها  اتفاق می‌افتد؛ جایی که تمرکز سریال به وقایع شهر پیلتور   و منطقه‌ی زاون  معطوف شده است. از آنجایی که بازی لیگ افسانه‌ها  به‌عنوان منبع اقتباس این سریال یک بازی آنلاین و چندنفره‌ی  محسوب می‌شود، بسیاری از داستان‌های آن در قالب افسانه روایت می‌شود و حالا Arcane برای اولین‌بار ما را با دنیای گسترده‌تری از رانتره‌ها به شکل انیمیشن آشنا می‌کند.

هیلی استاینفیلد در نقش شخصیت Vi، صداپیشه‌ی کاراکتر اصلی این سریال است که یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌های بازی لیگ برترین‌ها محسوب می‌شود.

سریال آرکان در کشور چین که دسترسی به سرویس نتفلیکس وجود ندارد نیز به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرده است. براساس گزارش نشریه بلومبرگ، این مجموعه بازخورد کاملاً مثبتی را از سوی مخاطبان چینی خود دریافت کرده و طی چند ساعت اول با جذب بیش از ۱۳۰ میلیون بازدید، بیشترین نتایج جست‌وجو را در وب سایت استریمینگ تنسنت از آن خود کرده است.

این سریال که همزمان با دهمین سالگرد عرضه بازی لیگ افسانه‌ها منتشر شده، بیشتر برای کیفیت بالای جلوه‌های هنری و صداگذاری باکیفیت خود مورد تحسین مخاطبان و منتقدان قرار گرفته است.

استودیوی Riot برنامه‌های ویژه‌ای را به مناسبت نمایش سریال آرکان در بزرگ‌ترین بازی‌های خود اجرا کرده است. این استودیوی بازی‌سازی آمریکایی، علاوه‌بر تدارک رویداد کراس‌اور با بازی‌های بتل رویال فرت نیت  و PUBG Mobile، میزبان یک رویداد فرش قرمز نیز بوده است. ضمن اینکه استریمرها می‌توانند بدون نگرانی از «قوانین کپی رایت هزاره دیجیتال» اولین اپیزود Arcane را در کانال توییچ خود استریم کنند.

سریال آرکان در طول ماه نوامبر در سه بخش منتشر خواهد شد. رایت گیمز نیز با پخش هریک از قسمت‌های این سریال رویدادها و آیتم‌های درون بازی ویژه‌ای را باری بازیکنان خود در نظر خواهد گرفت. لازم به ذکر است که این استودیو اولین بازی‌سازی نیست که دامنه فعالیت‌های خود را به سایر حوزه‌های سرگرمی گسترش می‌دهد. اوایل سال ۲۰۲۱ بود که استودیوی والو سریال انیمیشنی خود را با نام Dota: Dragon's Blood منتشر کرد تا علاوه‌بر آشنا کردن تازه واردها با مفاهیم گسترده و پیچیده‌ی دنیای Dota، اثری جذاب و با ارجاعات فراوان را برای طرفداران Dota ۲ به ارمغان بیاورد.

آرکان اولین گام ریوت برای ورود به دنیای سینما و تلویزیون است و موفقیت این اثر به گسترش تجارت این شرکت در صنعت سرگرمی منجر خواهد شد. سه قسمت اول سریال آرکان هم‌اکنون ازطریق نتفلیکس قابل دریافت است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان نتفلیکس سریال Arcane سریال آرکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و با استقلال اختلاف دو امتیازی ایجاد کنیم اما ۵ بازی دیگر باقی مانده و تا آخر می‌جنگیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اوسمار لی‌اولیورا شامگاه چهارشنبه _دوازدهم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پس از تساوی تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر اظهار کرد: رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آن‌ها تشکر کنم؛ می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد، برنامه داشتیم که حمله کنیم و گل بزنیم و شانس‌هایی هم داشتیم اما به جایی نرسید.

وی افزود: در بازی‌های بزرگ سخت است که به آن چیزی که می‌خواهید برسید؛ ما به نتیجه بازی استقلال و تراکتور نگاه نکردیم و برای خودمان بازی کردیم. شانس خوبی داشتیم که به صدر جدول برویم و با استقلال اختلاف دو امتیازی ایجاد کنیم اما پنج بازی دیگر باقی مانده و تا آخر می‌جنگیم. فوتبال استراتژی‌های زیادی دارد و با روش‌های مختلف می‌توان بازی کرد. در جریان مسابقه توانستیم بازی را در زمین سپاهان کنترل کنیم، اما در دادن پاس آخر و جزئیات نتوانستیم به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: اگر قرار بود با شانس چیزی را به دست بیاورید، باید هر سال تیم‌های برزیلی که خیلی به شانس اعتقاد دارند، قهرمان می‌شدند. هرچند در شش بازی اخیر نسبت به پنج بازی قبل‌تر شانس بیشتری داشتیم اما تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف‌مان برسیم. همچون هواداران‌مان ناراحت هستیم زیرا می‌توانستیم با برد به صدر جدول برسیم. هواداران می‌دانند که بازیکنان همه تلاش کردند و هر زحمتی که نیاز بود در زمین گذاشتند تا به نتیجه دلخواه برسند.

اوسمار اولیورا خاطرنشان کرد: بازی‌ها فشرده است و با سفرها و ریکاوری‌هایی که داریم کارمان سخت است، شاید آن‌طور که بخواهیم نتوانیم ریتم‌مان را نگه داریم، بازیکنان کار خودشان را خوب انجام دادند و در زمانی که ۱۰ نفره شدیم توانستند بازی را کنترل کنند. با تیم سوم جدول بازی داشتیم و کارمان سخت بود. نسبت به هر بازی و شرایط تیم حریف بازی‌مان را می‌سنجیم. می‌دانستیم که می‌توانیم پشت مدافعان سپاهان بازی کنیم و در دو موقعیت این فرصت را داشتیم.

وی در پایان عنوان کرد: در بازی بعدی با نساجی باید روی نقاط قوت و ضعف آن‌ها کار کنیم. در نیمه دوم می‌خواستیم بیشتر نفوذ کنیم و به کاری که می‌خواستیم برسیم، اما متأسفانه به گل نرسیدیم. اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود.

کد خبر 749901

دیگر خبرها

  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • بهرام افشاری به این دلیل مهم در پایتخت ۷ حضور ندارد
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است...
  • هالند به جای پادشاه بربرها در بازی کلش آف کلنز!
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!