Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرما شاه، مردم انقلابی و شهیدپرور کرمانشاه امروز همزمان با روز میلاد با سعادت یازدهمین خورشید سپهر ولایت و امامت حضرت امام حسن عسگری (ع)، یک مهمان عزیز دارند.

پیکر پاک بانوی شهید فاطمه اسدی، اولین بانوی تفحص شده دقایقی قبل از طریق فرودگاه اشرفی اصفهانی وارد کرمانشاه و به ستاد معراج شهدای استان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بانوی شهید درحالی‌که برای نجات همسرش از اسارت نیروهای مزدور حزب دموکرات به نزد آن‌ها رفته بود، توسط این گروه اسیر و شهید شد؛ پیکر مطهر این شهیده والامقام پس از گذشت ۳۷ سال از شهادت و گمنامی در جریان عملیات کاوش پیکر مطهر شهدا توسط گروه‌های تفحص شهدا، پیدا شد و خبر بازگشت پیکر به دختر او داده شد.

بداغی، نماینده جستجوی مفقودین در استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های مکرر مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان کرمانشاه در خصوص وداع با شهیده فاطمه اسدی، بانوی کرد که پس از ۳۷ سال پیکر مطهرش از کوهستان‌های بین کردستان ایران و کشور عراق تفحص شد توانستیم مجوز را از ستاد معراج شهدای مرکز بگیرم.

وی ادامه داد: امروز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در حسینه شهدا (گلزار شهدای شهر کرمانشاه) با سخنرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و مداحی مداحان اهل بیت(ع) مراسم وداعی برای این بانوی که از جان و مال خود گذشت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: شورای اداری شهرستان سنقروکلیایی هم درخواست مراسم وداعی در این شهرستان داشتند که امشب ساعت ۲۰ در آستان مقدس امامزاده احمد (ع) برگزار می‌شود.

قاسمی، مسؤول برگزاری مراسم وداع شهیده «فاطمه اسدی» نیز، ادامه داد: کرمانشاه بعد از استان‌های خراسان، تهران و قم؛  میزبان پیکر پاک این شهیده است.

وی گفت: پیکر مطهر این شهیده عصر امروز بر دوش خواهران تشییع خواهد شد و یک مراسم باشکوهی با برنامه‌ریزی خاصی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

قاسمی اضافه کرد: بعد از مراسم کرمانشاه و سنقروکلیایی، پیکر این شهیده بزرگوار به سنندج منتقل می‌شود و در جوار مرقد بی‌بی هاجر خاتون(س)، خواهر امام رضا(ع) آرام خواهد گرفت.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه شهدا ولایت اشرفی اصفهانی شهیده فاطمه اسدی مراسم وداع بداغی فاطمه اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار اردستان در یازدهمین نشست کنگره شهدای اردستان در فرمانداری افزود: در سال گذشته صد یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار شده، امسال نیز این یادواره‌ها برگزارمی شود که بیش از ۸۰ درصد آنها برای نخستین بار است که اجرا می‌شود.


سید محمد هادی احمدی طبا افزود: این یادواره‌ها شامل شهدای اصناف و کارگری، دامداران و کشاورزان، ورزشکاران، مهندسان، یادواره شهدای رسانه و خبرنگاران، هنرمندان، دانشجویان، روحانی، پاسدار، نیروی انتظامی، ارتش، بانوان، جهاد گران، مداح وقاریان قرآن، و یادواره سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و ۱۱خرداد روز ایثار و شهادت شهرستان اردستان است.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • تسلیحات ممنوعه صهیونیستی پیکر شهدای غزه را ذوب می‌کند
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • بانوی پرسپولیسی مهمان تمرین؛ استقبال اوسمار از زنی که با سرطان می‌جنگد + فیلم