Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس عباس عبادی، معاون پرستاری وزیر بهداشت با اشاره به بسته حمایتی از پرستاران، اظهار داشت:‌از اسفند 98 که همه گیری کرونا در جهان شروع شد خط اول مبارزه همکاران نظام سلامت بودند و بیشترین حضور مربوط به پرستاران بوده است.

وی با بیان اینکه این عزیزان از دو جنبه مورد حمایت قرار گرفتند، افزود:‌بازخورد کار پرستاران در نزد مردم بسیار خوب بوده است اما نظام سلامت نیز وظیفه خود می‌داند در حد توان جبران این خدمت را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرستاری وزیر بهداشت بیان داشت:‌در دو نوبت فوق العاده ویژه و پاداش کرونا مرتبط با کارکنان وزارت بهداشت جاری شد اما متاسفانه تعداد آن کاهش یافت.

 عبادی با اشاره به جزئیات این بسته حمایتی، ابراز داشت: کار کارشناسی بسته حمایتی پرستاران صورت گرفته است و آماده ارسال به ستاد ملی کروناست.امیدواریم با نگاه عمیقی اجرای آن تسهیل شود

وی با بیان اینکه مهمترین موضوع بسته حمایتی استخدام و تبدیل وضعیت همکاران است، گفت: کارکنان رسمی، قرار دادی، شرکتی، پیمانی و همکاران جوانی که در طرح نیروی انسانی به ما اضافه شده اند به ویژه پرستاران درخواست تبدیل وضعیت شده‌اند .

معاون پرستاری وزیر بهداشت با اشاره به اینکه جاری کردن فوق العاده خاص از مهمترین برنامه پبشنهادی به ستاد ملی مقابله با کروناست، ابراز داشت:‌ این موضوع قبلا در قانون پیش بینی شده بود و برخی دستگاهها اجرایی کرده بودند.

عبادی معافیت مالیاتی، قانون ایثارگری برای همکاران را از جمله مفاد بسته حمایتی برشمرد و افزود:‌امیدواریم این بسته حمایتی به تصویب ستاد ملی کرونا برسد.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد کادر سلامت مربوط به وزارت بهداشت است، تصریح کرد:‌30 درصد نیز مربوط به تامین اجتماعی، بخش خصوصی و نیروهای مسلح است و گلایه این همکاران نیز در خصوص عدم این پرداختهاست.

معاون پرستاری وزیر بهداشت با اشاره به وجود 200 هزار نیروی پرستاری در کشور، گفت:‌نزدیک به 142 هزار نفر از این پرستاران زیر نظر وزارت بهداشت و مابقی مربوط به سایر بخش‌ها هستند.

عبادی با بیان اینکه تا هفته آینده این بسته حمایتی به ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ خواهد شد، خاطر نشان کرد:‌امیدواریم قبل از 11 آذر و روز پرستار خبرهای خوشی در این خصوص داشته باشیم.

وی با اشاره به تزریق دز سوم واکسن به نیروهای سلامت، ابراز داشت:‌این کار به صورت مستمر در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پرستاران فوق العاده خاص استخدام معاون پرستاری وزیر بهداشت بسته حمایتی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن