Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس مطلب دریافتی از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، در پایش اولیه پس از بررسی چهار هزار و ۴۵۵ اثر رسیده به دبیرخانه، یک هزار و ۳۲۱ قصه ۹۰ ثانیه‌ای انتخاب شد و قصه‌گویان کانون فارس در جمع راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی بخش ۹۰ ثانیه‌ای جشنواره قصه‌گویی حضور دارند.

نرگس عرفانی‌نیا، مهدی مقربی، ثمین ابوالحسنی و مریم متفکر، قصه‌گویان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس هستند که در مرحله نیمه نهایی با ۶۶ قصه‌گوی دیگر از سراسر کشور رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این مطلب ، داوران مرحله نیمه‌نهایی متشکل از صادق کیانی‌مقدم مسوول کمیته قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای، الهام دارابی مسوول دبیرخانه جشنواره قصه‌گویی و قصه‌گوی بین‌المللی و مریم خاکسارتهرانی از قصه‌گویان و داوران باسابقه این حوزه، این آثار را انتخاب کرده‌اند.

شرکت کنندگان بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای با موضوع قصه‌ زندگی من، من و کرونا، شهدای هسته‌ای، مدافع حرم و رشادت و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و آزاد، قصه گفتند.

هیأت داوران مرحله پایانی بخش ۹۰ ثانیه‌ای بزودی این آثار را داوری خواهد کرد و برگزیدگان آن همزمان با آیین پایانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شب یلدا معرفی خواهند شد.

بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار «آینده ساختنی است» در بخش‌های ملی، قصه گویان برتر، علمی، تولید پادکست و قصه ۹۰ ثانیه‌ای و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی شکل گرفته است.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان جشنواره جشنواره بین المللی قصه گویی شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان جشنواره جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان جشنواره جشنواره بین المللی قصه گویی شیراز فارس جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان مرحله نیمه نهایی ۹۰ ثانیه ای قصه گویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان