Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، سرویس فدرال همکاری‌های نظامی و فنی روسیه، امروز (یکشنبه) از آغاز تحویل سامانه‌های پدافند هوایی اس-۴۰۰ روسیه به هند خبر داد.

دیمیتری شوگایف، مدیر این سرویس پیش از آغاز نمایشگاه بین المللی هوایی در دبی گفت: «تحویل تجهیزات ویژه سامانه پدافند هوایی اس-۴۰۰ به هند طبق برنامه زمان بندی شده آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

روسیه و هند در اکتبر ۲۰۱۸ قراردادی را برای تامین سامانه‌های اس-۴۰۰ به ارزش ۵.۴۳ میلیارد دلار امضا کردند.

سامانه پدافند هوایی اس-۴۰۰ نسل جدیدی از سامانه‌های موشکی ضد هوایی با برد بلند و متوسط ​​است. هند پس از چین و ترکیه سومین خریدار خارجی این سامانه‌ها است.

هفته گذشته دیمیتری شوگایف، مدیر سرویس فدرال همکاری‌های نظامی و فنی روسیه از احتمال صادرات سامانه‌های دفاع موشکی «اس-۵۰۰» ساخت این کشور به هند و چین خبر داد و در این باره گفت که  زمانی که تعداد کافی از این سامانه‌ها در اختیار نیرو‌های مسلح روسیه قرار گرفت، احتمالا روسیه صادرات این سامانه‌ها به دیگر کشور‌ها را آغاز کند.

سامانه موشکی «اس-۵۰۰- پرومتی» نسل بعدی سامانه‌های موشکی زمین به هوا با برد حدود ۶۰۰ کیلومتر (۳۷۰ مایل) است که برای رهگیری و انهدام موشک‌های بالستیک بین قاره‌ای همچنین موشک‌های کروز مافوق صوت و هواپیما‌ها طراحی شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه موشکی ارتش روسیه سامانه اس 400 سامانه ها اس ۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • فرانسه برای امنیت المپیک سامانۀ موشکی قرض می‌گیرد
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • مخالفت یونان با تامین سیستم‌های دفاع هوایی اوکراین
  • تایفون آمریکا در راه آسیا و اقیانوسیه(+عکس)
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه