Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@04:20:58 GMT

از بازسازی ساختمان تا طراحی دکوراسیون داخلی

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۰۶۷۸

از بازسازی ساختمان تا طراحی دکوراسیون داخلی

گروه طراحی داخلی و معماری مهراز طراحان با تیمی از مهندسین توانمند و همچنین مشاوران و کارشناسان زبده، در خدمت شما خواهد بود تا بتوانید بهترین سبک را برای طراحی دکوراسیون منزل و یا بازسازی ساختمان اجرا نموده و محیطی بسیار زیبا شیک و خاص در اختیار داشته باشید.

مهم‌ترین خدمات گروه طراحی داخلی و معماری مهراز طراحان

بحث ساختمان‌سازی در دنیای امروز، با وجود سبک‌های بسیار جدید و از طرف دیگر با وجود متریال‌های خاص و جذاب، بحثی بسیار پیچیده و البته تخصصی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما حتی برای یک نقاشی ساده به یک فرد مجرب که در این زمینه فعالیت زیادی داشته است نیاز دارید تا بتوانید بهترین رنگ را برای نقاشی ساختمان انتخاب کنید.

همین مثال کافی است تا متوجه اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی و یا بازسازی ساختمان شوید. در حال حاضر گروه‌های مهندسی بسیار زیادی در سطح کشور در این زمینه‌ها فعالیت می‌کنند اما شما قبل از آنکه یک گروه را برای بازسازی خانه خود انتخاب کنید لازم است در مورد مهارت‌ها، سابقه کاری و حتی تیم تشکیل‌دهنده گروه طراحی مدنظر خود تحقیقات کافی را به عمل بیاورید، زیرا بحث ساختمان‌سازی نیاز به هزینه‌های زیادی داشته و شما نباید سرمایه خود را بدون هیچگونه برنامه‌ای، به دست افرادی بسپارید که یا تازه کار هستند و یا اینکه عملکرد خوبی در طی سالیان فعالیت خود نداشته‌اند.

همانگونه که در ابتدای مقاله گفته شد یکی از بهترین گروه‌ها که در این زمینه می‌تواند شما را یاری کند، گروه طراحی داخلی و معماری مهراز طراحان است. مهمترین خدماتی که توسط این گروه برای شما عزیزان ارائه می‌شود به شرح زیر می‌باشد:

- بازسازی خانه

برخی از افراد تنها به دلیل اینکه نمای داخلی خانه قدیمی شده است تصمیم می‌گیرند ساختمان را فروخته و یک ساختمان نوساز خریداری کنند. در صورتی که شاید این دسته از افراد می‌توانستند از طریق بازسازی ساختمان، همان منزل خود را با سبک‌های جدید، طراحی کرده و به زندگی در خانه خود ادامه دهند. مسأله بازسازی ساختمان یک امر کاملاً تخصصی است.

شاید بافت ساختمان شما کاملاً سالم باشد و در نتیجه بازسازی آن هزینه زیادی برای شما به همراه نداشته باشد. برای چنین مواردی تنها تغییر در دکوراسیون منزل کافی خواهد بود تا از داشتن خانه با نمای جدید و زیبا لذت ببرید. اما ممکن است که بافت داخلی ساختمان کاملاً پوسیده شده و حتی نیاز به تعمیرات داخلی داشته باشد. بنابراین اگر شما ظاهر ساختمان را بازسازی کنید، در مدت زمان کوتاهی مجدداً مجبور هستید اقداماتی مربوط به ترمیم بافت دیوار‌ها، لوله‌کشی ساختمان و یا حتی ترمیم کفپوش ساختمان انجام دهید.

به همین دلیل است که بازسازی ساختمان را نباید امری ساده در نظر گرفت. گروه طراحی داخلی و معماری مهراز طراحان متشکل از مهندسین توانمندی است که برای بازسازی ساختمان ابتدا بافت داخلی خانه را با دقت مورد بررسی قرار می‌دهند. در صورتی که سن ساختمان شما زیاد نبوده و یا اینکه در بافت آن وجود نداشته باشد، قطعاً بازسازی ساختمان یک راهکار بسیار عالی برای تغییر در نمای خانه و یا طراحی دکوراسیون داخلی خواهد بود.

این موضوع برای کسانی اهمیت دارد که خانه‌ای در بهترین موقعیت شهر داشته و تنها به دلیل قدیمی شدن سبک‌ آنف تصمیم به فروش می‌گیرند. به کمک بازسازی ساختمان شما می‌توانید در همان موقعیت جغرافیایی و در منزل خود اما در محیطی بسیار زیبا و تماشایی زندگی کنید.

- طراحی دکوراسیون از بازسازی ساختمان تا طراحی دکوراسیون داخلی

شاید تا به حال این تجربه‌ را داشته‌اید که بعد از ورود به خانه یکی از دوستان و آشنایان، طراحی دکوراسیون داخلی آن بسیار جذاب به نظر رسیده و شما را مجذوب خود کرده است. دکوراسیون منزل از نظر روانی تاثیر بسیار زیادی بر روی آرامش افراد می‌گذارد. در واقع اینکه وسایل چگونه در کنار یکدیگر چیده شوند، چه ترکیب رنگی در بین عناصر دکوراسیون وجود داشته و حتی این عناصر از چه متریالی ساخته شده باشند، همه این موارد تعیین‌کننده میزان آرامش فضا و در نتیجه آرامشی خواهد بود که به ساکنین خانه القا می‌شود.

گروه طراحی داخلی و معماری مهراز طراحان با استفاده از سبک‌های مدرن و با تسلط بر فرهنگ ایرانی، بهترین ایده‌ها را برای شما ارائه خواهند کرد. البته این گروه کاتالوگی از انواع سبک‌های مدرن، کلاسیک و یا سبک‌های ترکیبی را برای شما عزیزان فراهم نموده است که شما می‌توانید با مشاهده آن‌ها بهتر تصمیم‌گیری کنید. از سوی دیگر تیم مشاوره این گروه طراحی به شما کمک خواهند کرد که در انتخاب متریال بتوانید به درستی عمل کنید.

برای مثال برخی از افراد تمایل دارند قسمت‌هایی از خانه را با چوب طراحی کنند. مشاورین گروه طراحی داخلی و معماری مهراز طراحان ابتدا فضای ساختمان را مورد بررسی قرار داده و سپس بر اساس مساحت خانه، میزان روشنایی طبیعی در محیط و همچنین سبکی که برای طراحی در نظر گرفته‌اید، به شما اعلام خواهد کرد که وجود چوب برای چنین محیطی مناسب است یا خیر.

- طراحی دکوراسیون منزل

وقتی در مورد طراحی دکوراسیون منزل صحبت می‌کنیم منظور ما تنها مربوط به قسمت پذیرایی نیست بلکه تمامی قسمت‌های خانه باید دکوراسیون بسیار زیبا، جذاب و در عین حال آرام‌بخشی داشته باشند. برای مثال اتاق‌های‌ها خواب یکی از مهمترین قسمت‌هایی است که البته متاسفانه مردم کمتر به طراحی آن توجه می‌کنند چرا که برای اغلب آن‌هاف طراحی زیبای قسمت پذیرایی برای جلب توجه مهمانان اهمیت بیشتری دارد.

اما نباید فراموش کنید که اتاق خواب، محل استراحت و حتی مطالعه است و اگر طراحی خوبی نداشته باشد محیط آن بسیار کسل‌کننده خواهد شد. این موضوع در مورد اتاق خواب فرزندان اهمیت بیشتری دارد. فرزندان شما قرار است ساعات زیادی را در اتاق مشغول مطالعه بوده و در این فضا استراحت کنند. به همین دلیل است که طراحی اتاق خواب نیز بخش مهمی از طراحی دکوراسیون منزل را به خود اختصاص می‌دهد.

شاید شما تنها به دلیل جذابیت‌های برخی از سبک‌ها تصمیم گرفته‌اید طراحی خاصی را برای این قسمت از خانه ارائه کنید ولی گروه مشاورین طراحی داخلی و معماری مهراز طراحان در انتخاب سبک‌ها حتماً به بحث روانشناسی نیز توجه خواهند کرد. در واقع آنچه باعث آرامش محیط می‌شود، هارمونی بین رنگ‌ها و عناصری است که در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما هیچ اطلاعاتی از اهمیت این موضوع ندارد. بنابراین باید با یک گروه متخصص مشورت نمایید تا براساس تجربه کاری خود بتوانید‌ ایده‌های جذابی را به شما پیشنهاد کنند.

چرا گروه طراحی داخلی و معماری مهراز طراحان را انتخاب کنیم؟

حتماً این سوال برای شما به وجود آمده است که با وجود گروه‌های طراحی بسیار زیاد در کشور که در زمینه بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت می‌کنند، چرا تأکید ما بر کمک گرفتن از گروه طراحی داخلی و معماری مهراز طراحان است. قبل از اینکه به این قبیل گروه‌های طراحی اعتماد کنید باید از خدمات آن‌ها مطلع شوید زیرا در نهایت، عملکرد آن‌ها تعیین‌کننده‌ نتیجه طراحی و در نتیجه هزینه‌ای است که شما برای این منظور صرف کرده‌اید:

گروه طراحی داخلی و معماری مهراز طراحان علاوه بر اینکه با کمک مهندسین عمران توانمند مدیریت می‌شود، از مشاورین و کارشناسان نیز کمک گرفته است تا برای طراحی دکوراسیون داخلی بحث روانشناسی نیز به خوبی در نظر گرفته شود. همانگونه که گفته شد دکوراسیون‌ منزل، بار روانی بسیار زیادی دارد و شما تنها نباید به زیبایی آن توجه کنید بلکه مسأله آرامش محیط برای تمامی اعضای خانواده، در اولویت اول قرار دارد.

- برای بازسازی ساختمان می‌توانید صفر تا صد کار را به گروه طراحی داخلی و معماری مهراز طراحان بسپارید. به این معنا که می‌توانید ساختمان خود را به دست تیم متخصص ما سپرده و سپس با نمای زیبا و جذاب تحویل بگیرید. متخصصین ما برای انتخاب سبک و حتی برای خرید نوع متریال، از شما مشورت می‌گیرد زیرا در نهایت این شما هستید که قرار است در این ساختمان زندگی کرده و از آن لذت ببرید.

گروه طراحی داخلی و معماری مهراز طراحان

گروه طراحی داخلی و معماری مهراز طراحان متعهد می‌شود که برای تمامی امور از بازسازی ساختمان گرفته تا طراحی دکوراسیون داخلی از متریال باکیفیت استفاده کند. این مسأله بر طول عمر نمای ساختمان تأثیر بسیار زیادی می‌گذارد. در صورتی که بعد از بازسازی مشکلی در داخل خانه به وجود بیاید قطعاً شما می‌توانید از گروه ما برای برطرف کردن آن کمک بگیرید. در واقع ما عملکرد مهندسین خود را تضمین می‌کنیم و به همین دلیل تعهد داریم در صورت بروز مشکلی در کار، تمامی مسئولیت را قبول نماییم.

همچنین لازم به ذکر است که در این گروه طراحی، مهندسین معماری و عمران از گرایش‌های مختلف و با سابقه کاری بسیار بالا فعالیت می‌کنند. به همین دلیل ‌ایده‌هایی که برای طراحی ارائه می‌دهند بسیار جذاب هستند و از طرف دیگر به سلیقه مشتری نزدیک خواهند بود.

متخصصین ما به واسطه تجربه کاری طولانی مدت که دارند به خوبی می‌توانند انتظارات و سلایق مشتریان را در کنار سبک‌های متنوع طراحی دکوراسیون منزل قرار داده و بهترین ‌ایده را برای طراحی ارائه کنند. البته قبل از اینکه این ایده به مرحله اجرا برسد، نمونه کار‌ها در قالب کاتالوگ برای شما ارائه خواهد شد تا بهتر بتوانید تصمیم‌گیری کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی غلامعلی محمدی فاطمه اسدی بیژن قاسم زاده طراحی دکوراسیون داخلی بازسازی خانه طراحی داخلی رپرتاژ آگهی طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی غلامعلی محمدی فاطمه اسدی بیژن قاسم زاده طراحی دکوراسیون داخلی طراحی دکوراسیون منزل بازسازی ساختمان همین دلیل بسیار زیادی برای طراحی برای شما گروه ها سبک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بیگلریان بعدازظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به جمعیت ۱۱ هزار نفری شهر اشاره و اضافه کرد: این درحالی که شمار جمعیت شناور آن بیش از این میزان است.

وی نداشتن طرح هادی را مهمترین مشکل شهر بیان کرد و گفت: از سال ۱۳۹۶ تهیه طرح هادی در دستور کار قرار گرفت و ۸۴۰ هکتار محدوده شهری درنظر گرفته شده است.

وی با عنوان این که ۶۱۷ هکتار مربوط به طرح‌های ۱۳ روستای منطقه است، گفت: بازنگری و تصویب این طرح سال‌های سال در دستور کار قرار دارد.

بیگلریان ترافیک هسته مرکزی شهر را از دیگر دغدغه‌ها برشمرد و گفت: به عنوان شورا و شهرداری کار تملک واحدهای تجاری در مسیر را انجام دادیم و امسال نیز هشت دهنه مغازه تملک می‌شود.

رئیس شورای شهر هچیرود گفت: برای ساخت پل مرکزی شهر نیازمند اعتبار هستیم و پیگیری‌های زیادی برای تحقق آن انجام دادیم.

وی با اشاره به پروژه‌های ساحلی در ساحل کیاکلا، دوجمان و مرکز شهر اشاره و اضافه کرد: اجرای دیواره سنگی برای ساخت بوستان و فضای سبز صورت گرفته است.

وی پیاده راه سلامت مدبون را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: این پیاده راه به طول ۲.۵ کیلومتر اجرا می‌شود و در این راستا قراردادی با آب منطقه‌ای استان داشتیم و حریم آن را به مدت ۱۰ سال اجاره کردیم و این پروژه در قالب چهار فاز انجام می‌شود.

بیگلریان با اظهار این که در حال تملک دو هزار مترمربع زمین آتش نشانی شهرداری هستیم، استیجاری بودن شهرداری را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: برای نجات شهر هچیرود نیازمند ایجاد دو راه دسترسی هستیم و باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای شهر هچیرود راه دسترسی ۲۴ متری سالار را از جمله طرح‌های برای گره گشایی ترافیک بیان کرد و گفت: در سال جاری در زمینه تملک املاک واقع در مسیر خیابان‌ها و طرح‌های عمرانی چهار پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تعریف شده است.

وی گفت: در زمینه هدایت آب‌های سطحی، لایروبی انهار و رودخانه و غیره ۴۳ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان طراحی شده است و برای احداث پارک‌ها، میادین، فضای سبز، نصب المان، مبلمان شهری، زیباسازی شهری و غیره نیز ۲۷ پروژه با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته است.

وی شمار پروژه‌های عمرانی شهرداری را ۱۲۳ پروژه با اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه شهرداری در سال جاری ۵۹۴ میلیارد تومان است.

کد خبر 6090130

دیگر خبرها

  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • تصاویری از بازسازی حرم امیرالمومنین علی (ع) + فیلم
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد