Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یکی از رهبران انصارالله یمن در پاسخ به اظهارات وزارت خارجه آمریکا درباره حمله به سفارتش در صنعا بیان کرد: آمریکا ادعا می‌کند به سفارتی که بسته شده یورش برده شده و کارمندانش بازداشت شده‌اند!

محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در توییتی نوشت: سفارت واشنگتن در صنعا از سوی آمریکایی‌ها تخلیه شد و بعد از دوره‌ای حقوق کارمندان محلی در یمن را متوقف کرده و بعد ادعا می‌کنند که به سفارتی که بسته شده یورش برده و کارمندان آن بازداشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: حقوق کارمندان محلی را بدهید. ظالمانه است حقوق کسانی را قطع کنید که با اوضاع فاجعه بار یمن به شما خدمت کردند. شما آن‌ها را رها کردید همانطور که در افغانستان این کار را کردید.

پنجشنبه آمریکا در اتهام زنی به انصارالله در حمله به سفارت واشنگتن در صنعاء و بازداشت کارمندان آن، از انصارالله خواست کارمندان یمنی را که در سفارت این کشور در صنعا کار می‌کنند، آزاد کند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز پس از انتشار این ادعا اعلام کرد، اکثر کارکنان داخلی سفارت آمریکا در صنعا آزاد شده‌اند، اما برخی از کارمندان یمنی سفارتخانه بدون هیچ توضیحی همچنان بازداشت هستند و واشنگتن خواستار آزادی فوری آن‌هاست.

این اتهام زنی درحالی انجام شده است که سال ۲۰۱۵ آمریکا کارمندان دیپلماتیک خود را به دلیل جنگ یمن به ریاض منتقل کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انصارالله یمن سفارت آمریکا جنگ یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903432

دیگر خبرها

  • ادعای مضحک وزیر دفاع آمریکا درباره ایران
  • ببینید | پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده
  • شی در صربستان: هرگز بمباران سفارت چین در بلگراد توسط آمریکا را فراموش نمی‌کنیم
  • انصارالله یمن، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • حماس با پیشنهاد آتش بس موافقت کرد/ کابینۀ جنگ اسرائیل حمله به رفح را تصویب کرد!/ آمریکا: در حال بررسی پاسخ حماس هستیم
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • رسانه‌های عبری: نتانیاهو در منگنه است و حکم‌های بازداشت خواب را از چشمانش ربوده است
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟