Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین حسین  روحانی نژاد  در بازدید از پروژه های مسکن محرومان در روستاهای شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ به برنامه های بنیاد مسکن در حوزه مقاوم سازی خانه های روستایی اشاره کرد و گفت:  این تعداد واحد مسکونی روستایی  تا پایان امسال  مقاوم سازی و بهسازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  به زلزله های اخیر مناطقی از کشور  اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن به طور جدی در حال بازسازی این مناطق است تا مردم بتوانند قبل از فصل سرما اسکان یابند.
روحانی نژاد  به برنامه بنیاد مسکن در طرح ساماندهی واحد های مسکونی غیر مقاوم در حاشیه شهرهای کشور  پرداخت و گفت: در زمان حاضر این برنامه بزرگ و مهم در چابهار، زابل، زاهدان، بندر امام خمینی (ره) ، کرمان و بخشی  از مشهد مقدس شروع شده و طی این برنامه ده‌ها هزار واحد سامان پیدا خواهند کرد.
وی در خصوص مسکن محرومان بیان داشت :  سال گذشته ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان در برنامه کاری قرار گرفت که  امسال نیز این برنامه ادامه  دارد.
روحانی نژاد افزود:  بخشی از هزینه این واحد های مسکونی به صورت بلاعوض بوده و بخشی هم با وام کم بهره تامین شده است.
وی به نقش بنیاد مسکن در طرح جهش تولید مسکن در کشور نیز اشاره کرد و گفت:  در این طرح ساخت  یک میلیون واحد ۴۰۰ هزار واحد مسکونی  بر عهده بنیاد مسکن است که ۲۰۰ هزار واحد آنها در روستاها ساخته خواهد شد، ضمن آنکه  در روستاها و شهرهای کوچک طرح‌های هادی هم اجرا می‌شود.
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت:  ۲۰۰ هزار واحد  مسکونی نیز در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و  مابقی در سایر شهرها ساخته خواهد شد.
وی  گفت: سهم استان البرز برای ساخت خانه های روستایی۸۵۰ واحد مسکونی است و سهیمه این استان در حوزه شهری نیز در روزهای آینده ابلاغ می شود.

استان البرز ۲۸۸ روستا و ۱۷ شهر دارد.

برچسب‌ها مقاوم سازی بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مقاوم سازی بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی مقاوم سازی بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی استان البرز واحد مسکونی استان البرز مقاوم سازی بنیاد مسکن هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه شاخص برخورداری روستاهای استان در صدور سند مالکیت روستایی ۶۹ درصد است افزود: تاکنون ۱۱۴ هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری در گلستان صادر شده‌است. ولی اللهی افزود : گلستان در شاخص برخورداری از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد از میانگین کشوری بالاتر قرار دارد. وی ادامه داد: تعداد ۶۰۶ روستا و ۱۷ شهر استان گلستان تحت مالکیت بنیاد علوی است و امیدواریم با انعقاد تفاهم‌نامه انجام شده بین بنیاد مسکن و بنیاد علوی، در آینده نزدیک شاهد صدور اسناد مالکیت سایر روستاهای استان باشیم. ولی‌ اللهی گفت: تثبیت مالکیت ، استفاده از اسناد بعنوان وثیقه بانکی و ارزش افزوده املاک از مزایای صدور سند مالکیت است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری