Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به دلیل تسویه نشدن طلب گابریل کالدرون و خواکین همچنان بسته است. ظاهرا مدیران این باشگاه در روزهای اخیر و پس از دریافت مجوز بانک مرکزی، پول این مربی را به شماره حساب بانک سوئیسی واریز کرده‌اند اما با توجه به برخی قوانین باید ۷۲ ساعت از اقدام پرسپولیس برای واریز پول بگذرد تا این مبلغ به حساب مربیان آرژانتینی بنشیند و البته با توجه به تعطیلی پایان هفته اروپا این موضوع یک تا دو روز هم به تاخیر خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وکیل کالدرون پس از دریافت کامل مطالبات این مربی باید این موضوع را به فیفا اطلاع بدهد تا پس از این اقدام پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود.

سرخ‌پوشان برای عقد قرارداد منوچهر صفروف و وحدت هنانوف که از دوشنبه گذشته برای امضای قرارداد با این تیم وارد کشورمان شده اند، منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود هستند و ظاهرا به همین دلیل هم با وجود اینکه این دو بازیکن تاجیکستانی روز گذشته با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی، برای دقایقی در نیمه دوم دیدار دوستانه با پدیده به زمین رفتند، از اعلام رسمی حضور آنها در کنار تیم خودداری می‌کنند.

از طرفی هنانوف و صفروف با وجود دعوت به اردوی تیم ملی کشورشان برای بازی دوستانه با قزاقستان که سه‌شنبه در آستانه برگزار می‌شود، در این دیدار شرکت نخواهند کرد تا بلافاصله پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، قرارداد خود را با این باشگاه امضاء کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم

حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد