Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از محل سهمیه ۵ درصد شاهد و ایثارگر (انتقالی از سایر دانشگاه های علوم پزشکی) می توانند به منظور ثبت نام از امروز ۲۳ آبان ۱۴۰۰ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰ از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران اقدام کنند.

فرم های تعهد عدم مغایرت مدارک ارسالی در سایت معاونت آموزشی در دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پذیرفته شدگان افزایش ظرفیت آزمون دکتری تخصصی PhD سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ می توانند به منظور ثبت نام اینترنتی از امروز ۲۳ آبان تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰ از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران برای نیمسال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اقدام کنند.

سند تعهد محضری، فرم تعهد عدم مغایرت و فرم تعهد شاغلین دکتری تخصصی در سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

کد خبر 5351327

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تهران ثبت نام دانشجویان آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران دانشگاه آزاد اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آزمون دستیاری دانشگاه علم و صنعت حکم انتصاب وام دانشجویی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های ایران آموزش حضوری علوم پزشکی تهران ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: این بنا در زمینی به مساحت ۴۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۲۰ مترمربع، به همت خیران ساخته می‌شود.
اعرابی افزود: برای احداث این بنا بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: با ساخت این پایگاه، اهالی روستا‌های شلیل، دورک قنبری، گوزلک، شهرک محمدی و لندی شهرستان اردل از خدمات اورژانس و فوریت‌های پزشکی بهره‌مند خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در دهستان شلیل
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان