Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای شهر تهران نمایندگان خود را در کمیته‌های تخصصی جانبی انتخاب کردند.

 در جلسه امروز شورای شهر تهران اعضای شورا به انتخاب، نمایندگان خود در کمیته‌های تخصصی جانبی پرداختند که بر این اساس نادعلی و آقامیری با ۱۳ رأی موافق، جهت عضویت در شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران موضوع  بند هفتم ذیل مـاده واحده اصـلاحیه مصـوبه برنامه راهبردی کمـک به توسـعه، مقاوم سازی، تعمیر،تجهیز و ضوابط احداث مساجد و اماکن مذهبی مبتنی بر معماری اسلامی - ایرانی » انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه علوی با ۱۹ رأی موافق به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر تهران برای ناظر در شورای واگذاری اماکن و غرفه های میادین میوه و تره بار و فرآوردهای کشاورزی انتخاب شد.


در ادامه دستور جلسه امروز شورای شهر تهران، شربیانی نیز با ۱۸ رأی موافق به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در ستاد موضوع بند هفتم تبصره یکم ذیل ماده واحده مصوبه «مناسب سازی فضاهای شهری برای جانبازان و معلولین جسمی و حرکتی » انتخاب شد.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند

بهنام صیادنژاد در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند به شرح برنامه‌های هفته بزرگداشت گردشگری میمند پرداخت و گفت: افتتاحیه برنامه‌های هفته میمند از ۶ اردیبهشت با راه اندازی ایستگاه استقبال و نمایشگاه آغاز شد و تا ۱۶ اردیبهشت ادامه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر میمند افزود: همایش پیاده روی خانوادگی جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد و در ادامه گلباران قبور مطهر شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا و تکریم از خانواده اولین شهید مدافع حرم جهانپور شریفی از برنامه‌های نهم دی ماه است.

او ادامه داد: آیین گلاب‌گیری به شکرانه برداشت گل محمدی جهت هدیه به عتبات عالیات در ۱۰ اردیبهشت، برگزاری شب شعر گل سرخ و رونمایی از کتاب میمند در ۱۱ اردیبهشت ماه، پیاده روی و طبیعت‌گردی در دامنه کوه پادنا در روز ۱۲ اردیبهشت از دیگر برنامه‌های هفته میمند است.

این مقام مسئول از برگزاری نخستین جشنواره عکس موبایلی با محوریت گل محمدی و گلاب میمند از سوی شورای اسلامی شهر میمند خبر داد و تاکید کرد: در پایان برنامه‌های روز میمند، جوایزی به برترین آثار این جشنواره، اهدا خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی میمند در پایان سخنان خود از سرمایه گذاران برای حضور در این منطقه در راستای انجام فعالیت‌های اقتصادی به دلیل وجود ظرفیت‌های بیشمار میمند دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • دعوت رئیس شورای شهر از سرمایه‌گذاران برای حضور در میمند
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است