Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی مرکز موسیقی حوزه هنری، سعیدفرجپوری و سالار عقیلی که طی سال‌های اخیر همکاری‌های متعددی در قالب کنسرت و یا تولید آلبوم داشتند، جدیدترین کار مشترک‌شان را به زودی از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر خواهند کرد.

در این اثر که «خانه تنهایی» نام دارد؛ قطعاتی چون «گریه پنهان» در مایه شوشتری با شعری از شهریار، «نگاه آشنا» در دستگاه همایون با شعری از حافظ، «ساز و آواز» در مایه شوشتری با شعری از رهی معیری، «حرف بزن» در گوشه بیداد با شعری از محمدعلی بهمنی، «خانه تنهایی» در مایه افشاری با شعری از سایه، «یار من» در مایه افشاری با شعری از مولانا در کنار تک نوازی کمانچه سعید فرجپوری به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید فرجپوری و سالار عقیلی طی سال‌های اخیر همکاری‌های بیشماری را در قالب کنسرت و آلبوم‌ داشته‌اند که از آن جمله می‌توان به اجرا در داخل وخارج از کشور با گروه دستان و آلبوم‌هایی چون میخانه خاموش، دریای بی پایان اشاره کرد.

آلبوم موسیقی «افسانه روزگار» از این هنرمند چندی پیش توسط مرکز موسیقی منتشر شده است.

پیش فروش آلبوم «خانه تنهایی» هم اکنون در پلتفرم‌های داخلی آغاز شده و علاقمندان می‌توانند هفته آینده آلبوم فیزیکی را از مراکز معتبر تهیه کنند.

کد خبر 5351390 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سالار عقیلی موسیقی ایرانی مرکز موسیقی حوزه هنری آلبوم موسیقی تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه تئاتر شهر کارگردان تئاتر سینمای مستند سریال ایرانی برنامه رادیویی موسیقی ایرانی پورنگ پورشیرازی محمد خزاعی جشنواره سینمایی برنامه تلویزیونی حضور هنر ایران در جهان خانه تنهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» به نویسندگی دلارام موسوی و سروین کیانی با کارگردانی دلارام موسوی و تهیه‌کنندگی ژاله احمدی کبیر از اسفند ۱۴۰۲ در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته بود که برای دور دوم اجرا از ۱۷ اردیبهشت در تئاتر هامون به صحنه می‌رود.

سیما غلامی، محمدعلی براتی، علی حدادی، نیلوفر جبارزارع، علیرضا ولیپور، فرزانه سیری، محمد جهانشاهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» داستان زندگی ۲ خانواده است که در اثر جنگ جهانی دوم به هم گره می‌خورد.

پیش‌فروش این اثر نمایشی و دیگر اطلاعات اجرایی به‌زودی اعلام می‌شود.

کد خبر 6091077 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»