Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل دامپزشکی لرستان با بیان اینکه باغ وحش خرم‌آباد تعطیل شده است گفت: مسئولیت نگهداری از حیوانات این باغ وحش به استان‌های دیگر واگذار شد. - اخبار استانها -

مصطفی زبردست در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار داشت: باغ وحش کاسیت خرم‌آباد مدت زیادی است که به علت نداشتن متقاضی بخش خصوصی برای واگذاری تعطیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بارها مشکلات مربوط به این باغ وحش را به مسئولان ذی‌ربط منتقل کردیم اما نسبت به این قضیه هیچ توجهی نشد به همین علت نیز مجبور به تعطیلی آن شدیم.

اما و اگرهای باغ وحش خرم‌آباد/ باغ وحشی که همچنان بلاتکلیف است باغ وحش خرم‌آباد بالاخره واگذار می‌شود دست‌های پشت پرده، باغ وحش خرم‌آباد را بازگشایی کردند

مدیرکل دامپزشکی لرستان عنوان کرد: فضای نگه‌داری، شرایط آب‌ و هوایی و تغذیه این حیوانات مشکلات زیادی داشت و چنانچه وضعیت نگهداری آنها تداوم داشت قطعا با مشکلات بسیاری در مورد سلامت آنها مواجه می‌شدیم.

وی با تاکید بر اینکه رسالت دامپزشکی توجه به مسائل و مشکلات دیگری است، بیان کرد: متاسفانه استانداردهای حقوق حیوانات در این باغ وحش اصلا رعایت نمی‌شد، چگونه ممکن است که سه شیر در یک قفس کوچک در کنار یکدیگر باشند و این مسائل دربحث سایر حیوانات نیز رعایت نمی‌شد به همین علت این باغ وحش تعطیل و مسئولیت نگهداری از حیوانات آن به استان‌های دیگر واگذار شد.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باغ وحش خرم آباد باغ وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)

عشق، عشق است! «دوست داشتن» همه‌جا با توجه و مهربانی و لمس کردن نشان داده می‌شود. اینگونه است که برای همه‌ی ما عشق در هر نوعی قابل درک است.

به گزارش زومیت، آراویند رام (Aravind Ram)، عکاس دلباخته‌ی حیات وحش است که مجموعه‌ای از تصاویر عاشقانه‌ی حیوانات را به‌اشتراک می‌گذارد. او باتوجه به درکی که از رابطه‌ی حیوانات دارد، تصاویر زوج‌های عاشق وحشی را در مجموعه‌ی «عشق در قلمرو حیات وحش» قرار داده است. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • خبر مهم درباره حفظ نژاد پیروز
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • معرفی 10 مورد از نژاد های خرگوش خانگی در دنیا (+عکس)
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد