Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به ارائه وام ۵۰ میلیونی به رانندگان اتوبوس‌های بخش خصوصی، گفت: آمادگی کامل برای پرداخت این وامِ حداقلی وجود دارد تا رانندگان بتوانند تعمیرات جزئی انجام دهند و به چرخه خدمت بازگردند. - اخبار اجتماعی -

محمود ترفع در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ درباره ارائه تسهیلات 50 میلیونی به رانندگان اتوبوسران‌های بخش خصوصی، اظهار کرد: محدودیت خاصی برای پرداخت تسهیلات تعیین شده وجود ندارد و از شرکت‌های بخش خصوصی خواسته‌ایم لیست رانندگان متقاضی دریافت این وام را به ما اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آمادگی کامل برای پرداخت این وامِ حداقلی وجود دارد تا رانندگان بتوانند تعمیرات جزئی درحد 50 میلیون تومان را انجام دهند و به چرخه خدمت بازگردند. این رقم در حد خود گره‌گشاست؛ گاهی ممکن است قطعه‌ای مانند دینام آسیب ببیند اما راننده در این شرایط سخت اقتصادی که به دلیل پاندمی کرونا و کاهش تعداد مسافران با کاهش درآمد مواجه شده است، توان تأمین هزینه تعمیر را نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تصریح کرد: رانندگان اتوبوس می‌توانند با کمک این وام قطعات معیوب را تعویض کنند و به چرخه خدمت بازگردند تا مردم نیز از خدمات آنها بهره‌مند شوند. بعد از مشخص شدن متقاضیان، لیست رانندگان برای دریافت وام به بانک ارسال خواهد شد.

به گزارش تسنیم، این تسهیلات 50 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 36 ماهه است که به اتوبوسران‌های بخش خصوص پرداخت می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط دریافت تسهیلات مذکور و ثبت نام از طریق شرکت خصوصی که تحت پوشش آن قرار دارند، اقدام کنند.

دو خبر خوب زاکانی برای تهرانی‌ها؛ دریافت و اورهال 3200 دستگاه اتوبوستکمیل ظرفیت 50 خط اتوبوسرانی با ورود اتوبوس‌های جدید/ ضرر 65 درصدی بخش خصوصی در دوران کرونا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت واحد شهرداری تهران شهر تهران شرکت واحد شهرداری تهران شهر تهران بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری

به گزارش پارس نیوز، وام 100 میلیون تومانی طرح طراوت بانک آینده با سود 23 درصدی به متقاضیان پرداخت می‌شود و افراد با دریافت آن تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مذکور را دارند. بر اثر پرداخت این تسهیلات حساب وام گیرنده مسدود خواهد شد. این یکی از تضمین‌های تسهیلات مذکور است. علاوه بر این، افراد باید ضامن رسمی نیز داشته باشند تا تسهیلات به آن‌ها پرداخت شود. افراد بعد از دریافت تسهیلات مذکور و خرید کالای مورد نظر، 36 ماه فرصت بازپرداخت اصل و سود این تسهیلات را دارند.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور، میزان هر قسط این وام به 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان می‌رسد. کل سود وام 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان بوده و جمع رقم تسهیلات و سود آن 139 میلیون و 412 هزار و 998 تومان اعلام شده است.

  روش غیرحضوری دریافت وام 100 میلیون تومانی طرح طراوت بانک آینده چگونه است؟

افرادی که به این تسهیلات نیاز داشته و فرصت حضور در شعب بانک آینده را ندارند، می‌توانند به صورت غیرحضوری برای این وام درخواست بدهند. افراد به منظور ثبت نام برای دریافت وام مذکور باید در سامانه پیشخوان مجازی ویژه مشتریان بانک یا سامانه ساتا تشکیل پرونده بدهند و سپس با تکمیل فرآیند، تسهیلات مذکور را دریافت کنند. همچنین افراد بعد از دریافت مبلغ وام امکان خرید اینترنتی و غیرحضوری کالا یا محصول مورد نظر از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک آینده را خواهند داشت.

منبع: رده

دیگر خبرها

  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • خالی کردن حساب با سوال ۱۰۰ میلیونی!
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با نصب همراه بانک رسالت ایفون