Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@18:10:51 GMT

اکبر میثاقیان در بیمارستان بستری شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۱۲۹۶

اکبر میثاقیان در بیمارستان بستری شد (عکس)

سرمربی تیم شهرخودرو برای انجام عمل آنژیو در بیمارستان بستری شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بیست روز پیش که میثاقیان برای انجام تست‌های پزشکی به ایفمارک مراجعه می‌کند، پزشکان از گرفتگی رگ‌های او مطلع می‌شوند و به او توصیه می‌کنند که خیلی زود برای انجام عمل آنژیو اقدام کند. به همین دلیل اکبر میثاقیان در هفته سوم با وساطت نماینده فدراسیون بدون کارت مربیگری روی نیمکت نشست، ولی در هفته چهارم از سوی پزشکان ایفمارک این اجازه برای او صادر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


میثاقیان روز گذشته در بیمارستان رضوی مشهد بستری شد تا پزشکان عملیات بازگشایی رگ‌های مسدود شده قلب او را انجام دهند و سپس با استراحتی چند روزه می‌تواند در هفته پنجم رقابت های لیگ بیستم کنار تیمش باشد.


گفتنی است طی این مدت وحید بیاتلو تمرینات شهرخودرو را زیر نظر خواهد داشت تا شرایط جسمانی میثاقیان برای بازگشت به تمرینات از سوی پزشکان مناسب ارزیابی شود.

 

اکبر میثاقیان (سرمربی) پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اکبر میثاقیان سرمربی پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش

  نبی بامریان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش گفت: 65 بیمار دیالیزی ثبت شده در شهرستان خاش و تفتان خدمات رایگان را در بخش دیالیز این بیمارستان دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: برای هر بیمار به‌طور متوسط ۱۳ تا ۱۴ جلسه دیالیز انجام می‌شود که گاهی تا چند ساعت طول می کشد و همین موضوع ضرورت توسعه بخش دیالیز بیمارستان را گوشزد می‌کرد.
 
وی ادامه داد: بخش دیالیز این بیمارستان دارای 8 دستگاه دیالیز است و بر همین اساس عملیات توسعه بخش دیالیز جهت 20 تخت در حال انجام است.
  بامریان ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش به صورت شبانه روزی (حتی در روزهای جمعه و تعطیل) به بیماران ارائه خدمات می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش