Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.

به گزارش قدس آنلاین، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص چند پرونده به شرح زیر صادر کرد:

*با توجه به شکایت علی محمدی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در پرونده شکایت ولی خورسندی از عیسی آل کثیر(بازیکن باشگاه پرسپولیس)، آل کثیر با قطعیت دادنامه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال بابت اصل حق کارگزاری به علاوه مبلغ ۸۴ میلیون و ۸۷۲ هزار ریال به عنوان خسارات قانونی به ولی خورسندی محکوم شد.

*در پی شکایت سامان فرجام از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۸۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ چهار میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت محمد علی مردانی از باشگاه شهرداری تبریز (علم و ادب)، محکومیت خوانده به پرداخت هزینه دادرسی در حق خواهان به میزان ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است. همچنین تسلیم و رونوشت رای اصلی بدون رونوشت این رای تصحیح ممنوع است و تصمیم کمیته وضعیت بازیکنان در قسمتی که مورد اشتباه نبوده در صورت قطعیت اجرا خواهد شد.

*در پرونده شکایت مهدی صدقیان از باشگاه شاهین بندرعامری، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواست و مبلغ ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس فدراسیون فوتبال هزینه دادرسی در حق خواهان میلیون ریال بابت اصل پرداخت مبلغ هزار ریال محکوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در اهواز محکوم شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک پزشک متخلف در اهواز به پرداخت یک میلیارد و ۲۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده یک پزشک متخلف با شکایت شاکی در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی اهواز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه بعد از تحقیقات لازم اتهام را محرز و متهم را به پرداخت جزای نقدی در حق شاکی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان خاطرنشان کرد: علاوه بر جزای نقدی، پزشک متخلف به پرداخت اضافه دریافتی شاکی، توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم شد.

طیبی تصریح کرد: با شکایت شاکی، گزارش معاونت درمان علوم پزشکی جُندی شاپور اهواز نیز برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

کد خبر 748704

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند