Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سید محمد صابری اظهار کرد: صبح امروز یکشنبه (۲۳ آبان ماه) به دنبال دریافت گزارش برخورد اتوبوس و مینی بوس (هر دو متعلق به مجتمع مس سرچشمه) در محور شهربابک به رفسنجان (سه راه خاتون آباد)، بلافاصله ۵ تیم فوریت‌های پزشکی با همکاری مرکز درمانی مس خاتون آباد به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه بعد از رها سازی و اقدامات درمانی مناسب توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک منتقل شدند.

رئیس اورژانس کرمان بیان کرد: این حادثه هشت مصدوم برجای گذاشت که همگی مَرد و در رده سنی ۲۷ الی ۶۱ ساله هستند.

وی گفت: حال عمومی ۲ نفر از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است.

کد خبر 5351428

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرمان مس سرچشمه کرمان سانحه تصادف ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش برف واکسن کرونا اردبیل گرگان بارش باران شیوع کرونا سانحه تصادف عکس استانها مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس

مدیر روابط عمومی اورژانس یزد: در حادثه برخورد اتوبوس اسکانیا با تریلر در محور یزد– طبس، ۲۵ کیلومتری رباط پشت بادام ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش مشرق، طباطبایی گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه شنبه رخ داد و این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد