Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:36:16 GMT

۱۶ درصد محصول نخیلات استان بوشهر صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۱۶۸۶

۱۶ درصد محصول نخیلات استان بوشهر صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم محمدزاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر دارای شش میلیون اصله نخل است که سالانه حدود ۱۶۵ هزار تن محصول از نخیلات استان برداشت می‌شود.

وی از صدور ۲۷ هزار تن خرمای تولیدی استان بوشهر در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: این میزان خرما به ارزش ۳۵ میلیون دلار به کشورهای خارجی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: خرماهای استان بوشهر به کشورهای روسیه، اوکراین، ترکیه، افغانستان، اقلیم کردستان عراق، هند، امارات متحده عربی، پاکستان، تاجیکستان، ارمنستان و قطر صادر شده است.

وی ادامه داد: به منظور معرفی توانمندی‌های استان بوشهر در حوزه نخل و خرما، جشنواره و نمایشگاه ملی خرما در استان بوشهر برگزار می‌شود که در معرفی این محصول نقش مهمی خواهد داشت.

محمدزاده بیان کرد: این نمایشگاه با حضور مقامات ارشد کشور، هیئت‌های تجاری از کشورهای مختلف، فعالان خرما از استان‌های خرما خیز کشور به منظور توسعه و گسترش بازار صادراتی خرما در کشور برگزار خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه خرما فاقد سم و کود است افزود: ‬ با ارگانیک بودن این محصول باید به تبلیغ و نهادینه‏‌سازی بیشتر برای مصرف این محصول پرداخته شود.

کد خبر 5351420

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر خرما ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش برف واکسن کرونا اردبیل گرگان بارش باران شیوع کرونا سانحه تصادف عکس استانها مراسم تودیع و معارفه استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین ، سردار حسینی گفت: سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه راهنمایی و رانندگی صادر شده که حدود ۵ درصد آنها به اشتباه صادر شده است.

افزایش جریمه‌های رانندگی امسال اعمال می‌شود؟ | نباید از نقش ایمنی خودرو در تصادفات غافل شویم | بازگشت سیا ساکتی به تلویزیون کد خبر 847897 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم پلیس - جریمه و گواهینامه راهنمايى و رانندگى پليس راهور

دیگر خبرها

  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد