Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیجریه از متخصصان خارجی خواسته برای جلوگیری از ادامه نشت نفت در یکی از تولید کنندگان این کشور کمک کنند.

به گزارش «انرژی امروز» از بلومبرگ، شرکت آیتئو، که در منطقه ای در شرق نیجریه نفت تولید می کند اعلام کرده است که تلاش هایش برای جلوگیری از این نشت نفت به دلیل فشار بالای آن ناکام مانده است.

آیتئو که مجوز یک کنسرسیوم با رهبری رویال داچ شل را شش سال پیش خریداری کرده است با شرکت ملی نفت نیجریه همکاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت اعلام کرده است که نیازمند کمک های متخصصان خارجی است و برای توقف این نشت کاری انجام دهند که از انجام آن از عهده این شرکت خارج است.

آنها گفته اند که کاری که باید برای جلوگیری از نشت نفت انجام شود تخصصی می خواهد که در نیجریه وجود ندارد.

میدان نفتی که این نشت در آن اتفاق افتاده است سال 2020 روزانه 27 هزار بشکه نفت تولید کرده بود.

از ماه جولای اما تولید نفت این میدان به 9500 بشکه در روز کاهش یافته است.

بر اساس اعلام شرکت نیجریه ای از آنجایی که کف هیدروکربنی انباشه شده در محل امکان نزدیک شده به محل نشت نفت را نمی دهد از این رو تعیین ابعاد فاجعه فعلا میسر نیست.

از پنجم ماه نوامبر تا کنون این نفت وارد رودخانه های اطراف محل حادثه شده است.

برچسب هاانرژی امروز خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg) نشت نفت نیجریه

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز خبرگزاری بلومبرگ Bloomberg نشت نفت نیجریه آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو نشت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده

مهدی سید هاشمی اظهار داشت: به زودی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودرو‌های نوشماره و چه خودرو‌های دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چرا که از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی‌های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می‌شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آن‌ها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • قطعی آب در شهرک خاوران تبریز
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا در محاصره؛ یورش پلیس نیویورک به دانشگاه و دستگیری ده‌ها دانشجو
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند