Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «اورکا» به کارگردانی سحر مصیبی جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را از جشنواره بین‌المللی فیلم اجیال در دوحه قطر کسب کرد.

«اورکا» علی‌رغم نمایش در بخش خارج از مسابقه‌ی این رویداد سینمایی به منظور نمایش در یکی از کشورهای تولیدکننده‌اش، توانست نظر مخاطبان این جشنواره را به خود جلب کرده و برنده جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رای‌گیری از تماشاگران این جشنواره از میان تمام فیلم‌های مسابقه و خارج از مسابقه انجام می‌شود. طهورا ابوالقاسمی و مهتاب کرامتی تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی و طلا معتضدی نویسنده فیلمنامه «اورکا» هستند.

ترانه علیدوستی، مسعود کرامتی، مهتاب نصیرپور، محمد رشنو، حسن زارعی، سپیده علایی، آرمیک قریبیان، فاطمه نیشابوری، حمیده حمیدی، کاظم ابراهیم‌زاده، شکوفه موسوی، مبین رستگار و با حضور مهتاب کرامتی بازیگران این فیلم سینمایی هستند که به طور مشترک توسط ایران و قطر تهیه شده است.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: تهیه‌کننده: طهورا ابوالقاسمی، مهتاب کرامتی، کارگردان: سحر مصیبی، نویسنده: طلا معتضدی، مدیر تولید: سمیرا علایی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، تدوین: محمدرضا مویینی، مشاور کارگردان: سامان مقدم، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: آلاله هاشمی، منشی صحنه: آذر تجلی، صدابردار: مهدی ابراهیم‌زاده، طراحی صدا و صداگذاری: حسین ابوالصدق،‌طراح گریم: عباس عباسی، طراح صحنه: امیرحسین حداد، مهتاب کرامتی، طراح لباس: مهتاب کرامتی، علی عابدینی، عکاس: مریم مجد، مشاور رسانه‌ای و امور بین‌الملل: ثمین مهاجرانی،‌جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، جلوه‌های ویژه بصری: مرتضی مشهودی، مدیر تدارکات: بهمن صدیق

جشنواره فیلم اجیال قطر از تاریخ ۷ تا ۱۳ نوامبر (۱۶ تا ۲۲ آبان) از سوی موسسه فیلم دوحه برگزار شد./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فیلم سینمایی مهتاب کرامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد

هرچند وقت یک‌بار خبری جعلی یقه هنرمندان را می‌گیرد و در این میان استفاده از هوش مصنوعی در فضای مجازی قوز بالا قوز شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، از ۱۴ دی ۱۴۰۱ که ترانه علیدوستی با قرار وثیقه آزاد شد، دیگر کمتر مثل سابق با جنجال سر زبان‌ها بود، تا اینکه این اواخر نادره حکیم الهی، مادر ترانه علیدوستی بدون اینکه نامی از بیماری دخترش ببرد، گفت که ترانه به بیماری سختی مبتلا شده، که اکنون حالش خوب است. او بدون اینکه نامی از بیماری ببرد، گفت: منشا بیماری دخترش مشخص نیست.

چند روز بعد تصاویری از ترانه علیدوستی و ملاقات پدرش و بازیگران با او در فضای مجازی منتشر شد، که مشخص شد این تصاویر متعلق به بستری شدن الناز شاکردوست است، که چند سال پیش سر صحنه فیلمبرداری دچار حادثه شده بود.

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر